Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Superkladde

0
Hej,

Siden E-conomic har oprettet superkladden og kalder den super, må det være fordi du skulle være lettere at bruge i forhold til de andre kassekladder, derfor benytter jeg den. Tidligere har man kunne overføre superkladden til excel-ark, men p.t. er det umuligt. Jeg er måske den gammeldags type som godt kan lide at have kopi af superkladden inden jeg bogføre den og have den som dokumentation. Det er som sagt umulig i dag. Det der irritere mig at den heller ikke kan udprintes eller kunne tage en kopi som man kan lægge på skrivebordet. Jeg skal bogføre en superkladde i dag, hvad gør jeg ?

Hvad var E-conomics baggrund for at oprette superkladden, når man kun kan bogføre den, uden at få en dokumentation.

Mvh.

Erling Krivaa
i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Erling og tak for dit forslag,

Først og fremmest, så vil jeg sige, at superkladden ikke nødvendigvis er bedre end kassekladden. Jeg vil endda gå lidt den anden vej og sige at kassekladden er bedre redskab i mange sammenhængen. Det er  specielt i forhold til de nye processer omkring automatisering vi har udviklet. Det er selvfølgelig en subjektiv vurdering, så jeg vil ikke påstå, at superkladden er bedre for alle. Det er min egen tiltang til det.

Når det er sagt, så er det helt korrekt, at det i øjeblikket ikke er muligt at trække superkladden ud i excel, hvilket er en fejl.

Du nævner selv dokumentation her. I forhold til dokumentation, så skal du være klar over, at du altid kan søge din kladde frem under posteringer, så du kan se, hvad du har bogført lige præcis i den omgang. Alle kladder, som bliver bogført får et kladdenummer, så du kan altid spore dig frem til, hvad den specifikke kladde indeholdte. Som jeg læser dig udfordring, vil det kunne hjælpe dig og den dokumentation du efterspørger.
Hvordan vil det kunne hjælpe dig? Du må meget gerne uddybe, hvis det ikke kan hjælpe dig.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Erling, 

Lige en opdatering omkring din sag. Du kan godt trække superkladden ud i excel nu smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)