Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox

+1

Hej Economic.

Jeg har forleden talt med A-team ang. diverse mangler i Smartinbox, jeg lister lige op: (skal lige siges at I fortalte at nogen af tingene ligger i pipeline i Q119)

 

  • Skærmopdeling: her fylder kolonnen med "Indbakke" samt "Udfør alle" forholdsvis meget, når man tænker, at det er bilaget samt linierne til aflæsning og bogføring som her er vigtigt.
  • I felter hvor man kan søge i f.eks. kontonr, så kan man ikke få vist 10,20 eller alle poster. Man kommer ikke direkte ind på det nummer som man evt. har tastet i feltet. Samt det kunne være ønskeligt at man herfra kunne dykke et lag ned i selve transaktioner for en given konto.
  • I stedet for notefeltet, så ville det være ønskeligt, at man havde tekstfeltet i stedet. Jeg er klar over at der vælges standard tekst taget fra leverandør kortet, men det er ønskeligt, at man kan tilføje eller ændre denne tekst og ikke først skal over i kassekladden for dette.
  • Man kan ikke vælge debet/kredit for beløbet.
  • En flerbenet postering kan man heller ikke i dag, dvs. at så skal man igen over i kassekladden igen.
  • Det kunne også være ønskeligt at man kunne oprette leverandør, når kan går ind i leverandørkartoteket via søgefunktioner her i Smartinbox. (ligesom i en alm. kassekladde)
  • Fordelingskladderne kunne også være ønskeligt, dem talte I om på roadshowet.

 

Det var bare lidt input fra en glad bruger/administrator.

 


Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
i Forslag » Andet af (3.6k points)
status opdateret af 🔒
Jeg er meget enig vedr. flerbenet postering. Det er virkelig en mangel. Desuden er det nu obligatorisk med en modkonto. Dvs., at det nu er nemt at overse den forkerte postering i kassekladen, medmindre man straks går ind og retter til de rette modkonti.

- Nu er der pludselig kommet endnu et tekstfelt. Dette skal manuelt udfyldes. Hvorfor?

- Beløbet skal også skrives manuelt nu. Før var dette felt udfyldt automatisk.

- Jeg oplever af og til, at posteringer forsvinder og ikke kan findes igen. F.eks hvis systemet er langsom. Når jeg tjekker kassekladden er posteringe der ikke og ej heller længere i indboxen.

- Jeg har aldrig tidligere oplevet fejl i det indsendte. Nu har jeg 12 stk. indsendte med fejl. Problemet er, at jeg ikke kan se hvad det er og hvilke datoer de er fra.

1 Svar

Hej Herrmann

Tak for dit indlæg.

Som du selv nævner, er vores udviklings team i fuld gang med at udvikle smart inbox endnu mere, så den kommer til at ligge så tæt på den almindelige kassekladde som muligt og det forventer vi er klar i slutningen af dette kvartal eller i starten af næste.

Jeg vil lige lade dit indlæg stå her på Forum i 14 dage, for at kigge på andre kunders kommentarer til dit indlæg.

Du vil høre fra mig igen inden da.

Rigtig god dag til dig foreløbig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)