Hej Trine,
Det er ikke noget vi har på plakaten i øjeblikket. Det er dog fair helt fair at betragte det som en mulig forbedring i fremtiden. Derfor vil jeg lade dig indlæg stå åben herinde på vores forum i ca to uger, så vi kan se, hvad andre brugere mener om forslaget. Det er en vigtig parameter i forhold til, hvilke forbedringer vi vælger at kigge på.
Når det er sagt, så vil jeg dog allerede nu være på forkant, hvis det er noget vi vælger at arbejder videre med.
For at være på forkant, så vil jeg lige høre, hvordan det skal virke? Det er nemlig sådan, at alle dine posteringer vil have en værdi i DKK efter hvordan du har bogført det. Er det den værdi du ønsker at regulere løbende ved at kunne tage en kurs ind, som alt skal reguleres efter? Hvis dette er tilfældet, kan jeg så lokke dig til at beskrive, hvorhenne i programmet du vil mene dette er mest oplagt at have? og hvordan det praksis skal fungere?
Hvis jeg er helt galt på den, så må du meget gerne rette mig.
Jeg kan ikke love dig, hvordan det hele ender, men det er altid godt at have noget at arbejde ud fra :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz