Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning - beløbskolonnen er for smal

+3

Hvad er der sket med beløbskolonnen i bankafstemningen, den må være blevet smallere?

Hvert fald sker der nu det, at vi er nødt til at trække bankafstemningen ud – næsten i hele skærmens bredde – for at kunne se hele beløbet, ellers forsvinder nogen af tallene.

Sådan har det ikke været før, der kunne man godt minimere bankafstemningen og stadig læse beløbet, så var det til gengæld tekstkolonnen, der blev gjort smallere, og det kan vi bestemt også bedre leve med.

Som det er nu, er det vanskeligt at arbejde med bankafstemningen åbent i separat vindue, eller det kan man godt, den fylder bare det hele, så man ikke kan se andre vinduer, og det var vel ikke meningen med det? 

/AWA

i Spørgsmål » Andet af (1.2k points)
Venter også i spændning på at denne 'forbedring' bliver løst : -)

Hej begge to, 

Mange tak for jeres feedback. Vi har nu rettet det så hele beløbet bliver vist uanset hvilken størrelse af skræm i bruger. Jeg håber det ser bedre ud hos jer nu. Hvis I skulle opleve noget, der ikke fungerer efterhensigten i forhold til det her, så må I meget gerne sige til smiley

3 Svar

Hej,

Jeg kan supplere med at vi har samme problem på nogle skærme, men ikke på andre. Det er et nylig opstået problem som vi observerede  fra omkring 3-5 september.

 

Hilsen Susan
Spørgsmål af (2.1k points)

Hej og tak for jeres feedback,

Jeg kan godt se, hvad i mener. 
Grunden til det kun er på enkelte skærme kan være størrelsen eller det zoom i har sat. I kan se hele beløbet, hvis i zoomer ud. Det vil virke for nu. 

Jeg er i gang med at undersøge, hvad der er sket. Jeg vender tilbage til jer, når jeg ved lidt mere smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej.

Vil bare stille mig i køen ang. ovenstående problem. Arbejder man med to skærme er det ikke det store problem, men på en skærm, så er det super frustrerende ikke at kunne se beløbet, og så forsvinder det smarte i bankafstemningen.

Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
Spørgsmål af (3.6k points)

Hej Hanne, 

Det er nu rettet, så du kan se hele beløbet. Mange tak for din feedback. Hvis du skulle opleve problemer med det, så må du meget gerne sige til smiley