Hej igen Ulla.
Du må undskylde jeg først fanger dig igen nu. Jeg har desværre ikke fået besked omkring at du havde svaret igen. Det skete af at du har trykket på "Besvar" på dit indlæg, i stedet for at svare/kommentere på mit. Det er ikke din fejl, men rettere en opsætning i vores forum som ikke er helt optimal, samt at jeg ikke har været tilstede i efterårsferien. Det undskylder jeg mange gange, da mine kollegaer pg.a. dette heller ikke har fået besked.
I forhold til dit svar, så kan jeg godt se hvad du mener. Du har helt ret i at jeg nok ville have foreslået flere konti, da det som regel er sådan man nemmest kan styre det, og så kan man også på sine konti se om det f.eks. har været EU/Udlands salg på en nem vis.
Jeg har dog ikke umiddelbart hørt om at dette skulle være et behov, og vil egentligt meget gerne se om vi skal prioritere denne idé frem for mange af de idéer vi på nuværende tidspunkt har på vores liste af overvejede forslag.
Du kan se denne liste her.
Jeg vil derfor lade indlægget lægge i en 14 dages tid yderligere, og se om hvor mange af vores brugere som ønsker momsfeltet i bankafstemningen. Jeg vil også holde et åbent øre omkring sagen fra vores support, for at se om de oplever dette som et behov.
Jeg vil ønske dig en rigtigt god uge. :-)