Jeg er helt enig i dette forslag! Jeg bruger funktionen "kopi" fra arkiv til nyt tilbud så tit, det lader sig gøre. For at spare tid og tasteri. MEN MEN, når denne smarte funktion medfører, at man både skal hente kunden ind igen, fjerne ref- og att-oplysninger, fjerne leveringsdato og opdatere varelinier for at sikre korrekt tekst og pris - så kan fordelen være begrænset og risikoen for at man glemmer noget er stor!
Jeg kan i øvrigt ikke se, hvad man kan bruge en exact kopi af den gamle faktura til, dvs i min verden giver det ikke mening med en exact kopi, når div data er/kan være ændret i mellemtiden. Derimod giver det mening at oprette nyt udfra gammelt - dvs med opdaterede oplysninger.
Derfor kunne funktionen med fordel hedde "Opret ny"
Så er vi ude over hvad en kopi er og bør indeholde af historik.
Mvh/HelleB
PS: Jeg kan ikke stemme forslaget op fra nuværende 7 til 8. Er max stemmer 7????