forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Autobank forbundet med Jutlander Bank

0
Hej Forum

Jeg har fået aktiveret Autobank, men kan ikke få E-conomic til at oprette forbindelsen til banken,
hver gang jeg prøver, kommer der en fejl melding "Ugyldigt funktions-id".

Jeg har i dag snakket med banken, og de kan ikke se nogle fejl, de kan se at E-conomic har forsøgt at oprette forbindelse 3 gange ind mod dem, men der kommer ikke nogle fejl op inde ved dem.

så håber der er andre der har Jutlander bank, og kan fortælle om deres autobank funktion virker?
og hvis den virker, hvordan fik i den til a virke.

Med Venlig Hilsen
René
spurgt 21 Sep, 2018 i Spørgsmål » e-conomic generelt af EL-Tek Automation (220 points)

2 Svar

God dag René.

Det lyder da godt nok som en irreternede problemstilling. Så Jutlander bank siger at de kan se vi har forsøgt at oprette forbindelse, men alligevel siger vores system at funktions ID'et er forkert?

Normalt når vi høre denne fejl, så plejer det faktisk tit at virke at banken sender en ny aktiveringskode. Som regel når den sendes på ny, så plejer systemet også at acceptere funktionsID. Jeg kan ikke give den store forklaring på hvorfor, men det plejer som regel at virke.

Ville det være muligt i kunne prøve at få tilsendt denne nye kode i første omgang og se om det virker? Lad mig høre fra dig og hav en god mandag! :-)

Venlig hilsen/Best regards

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 24 Sep, 2018 Spørgsmål af Charles Jensen (13,780 points)
Hej Charles

Vi har snakket med banken, og de vil sende et nyt ID samt ny kode, men det kommer med post nord, derfor må vi lige væbne os med tolmodighed.

Med venlig hilsen
René
besvaret 24 Sep, 2018 Spørgsmål af EL-Tek Automation (220 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”