Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kopiere et lukket projekt

+2
Hej

Jeg har ofte brug for at kunne kopiere et projekt + ordrelinje, der allerede er lukket og bogført.

Det kan jeg ikke pt.?

 

F.eks. når en kunde bestiller visitkort igen efter 1 år. Da ville det være rart at kunne kopiere både projekt og ordrelinjer, så alle oplysninger omkring antal, papir, farver osv. allerede var på plads.

Tak for hjælpen :-)
i Spørgsmål » Andet af (170 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej

Tak for dit spørgsmål. Jeg har i øjeblikket punktet på min liste til vores udviklingsteam, da flere kunder har efterspurgt denne funktion.

Jeg lader dit indlæg stå åbent og vender tilbage til dig inden 14 dage

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

 

Har du haft mulighed for at kigge på mit problem?

 

God weekend
Hej igen

Har fået en opdatering fra vores udviklings team og dit foreslag ligger nu i bunken over dem som overvejes.

Jeg kan dog endnu ikke give en tidshorisont, da vi har rigtig mange gode foreslag, og dem som kommer flest kunder til gode, bliver "plukket" først, men dit foreslag er bestemt et af dem der bliver overvejet

Rigtig god weekend til dig
Hej Susan

Hold da op en julegave i kunne give os ved at få ovenstående oprettet i systemet - vi ville have gavn af det flere gange dagligt...

God jul - Tim
Hej Susan

Er der nyt i ovenstående.

Det er et kæmpe ønske herfra :-)

Rigtig god dag
Hej igen

Det er stadig på vores liste og jeg lover at give dig en opdatering næste gang vi snakker med vores udviklere

Du er ikke glemt og jeg skal nok vende tilbage, så snart jeg ved noget mere konkret.

Rigtig god weekend til dig
Jeg forstår ikke, at ovenstående ikke bliver taget mere alvorligt fra Economics side, med mindre det rent teknisk er for svært eller omfattende???

Der må være masser af kunder, der efterspørger muligheden for at kopiere et projekt + ordrelinjer...