forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kopiere et lukket projekt

+2
Hej

Jeg har ofte brug for at kunne kopiere et projekt + ordrelinje, der allerede er lukket og bogført.

Det kan jeg ikke pt.?

F.eks. når en kunde bestiller visitkort igen efter 1 år. Da ville det være rart at kunne kopiere både projekt og ordrelinjer, så alle oplysninger omkring antal, papir, farver osv. allerede var på plads.

Tak for hjælpen :-)
spurgt 21 Sep, 2018 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Bogtrykkeren (170 points)
status opdateret 21 Sep, 2018 af Susan Jensen

1 Svar

Hej

Tak for dit spørgsmål. Jeg har i øjeblikket punktet på min liste til vores udviklingsteam, da flere kunder har efterspurgt denne funktion.

Jeg lader dit indlæg stå åbent og vender tilbage til dig inden 14 dage

Rigtig god weekend til dig

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 21 Sep, 2018 Spørgsmål af Susan Jensen (17,540 points)
Hej Susan

Har du haft mulighed for at kigge på mit problem?

God weekend
Hej igen

Har fået en opdatering fra vores udviklings team og dit foreslag ligger nu i bunken over dem som overvejes.

Jeg kan dog endnu ikke give en tidshorisont, da vi har rigtig mange gode foreslag, og dem som kommer flest kunder til gode, bliver "plukket" først, men dit foreslag er bestemt et af dem der bliver overvejet

Hej Susan

Hold da op en julegave i kunne give os ved at få ovenstående oprettet i systemet - vi ville have gavn af det flere gange dagligt...

God jul - Tim
Hej Susan

Er der nyt i ovenstående.

Det er et kæmpe ønske herfra :-)

Rigtig god dag
Hej igen

Det er stadig på vores liste og jeg lover at give dig en opdatering næste gang vi snakker med vores udviklere

Du er ikke glemt og jeg skal nok vende tilbage, så snart jeg ved noget mere konkret.

Jeg forstår ikke, at ovenstående ikke bliver taget mere alvorligt fra Economics side, med mindre det rent teknisk er for svært eller omfattende???

Der må være masser af kunder, der efterspørger muligheden for at kopiere et projekt + ordrelinjer...
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”