forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

E faktura til udlandet

0
Hej

Vi får flere og flere kunder i udlandet,  der efterspørger E faktura. Har før spurgt og fået at vide at vi evt. kan bruge Sproom. Men arbejder e-conomic selv på en løsning? Det kunne være super nice ;)

vh. Nina
spurgt 4 Sep, 2018 i Forslag » Teknik og drift af NIZE equipment (620 points)

1 Svar

God dag Nina.

Mange tak for dit indlæg.

Det er faktisk noget vi arbejder på. Vi arbejder faktisk sammen med sproom om at få programmerne integreret sammen, så man faktisk via e-conomic kan sende via sproom til udlandet. De håber lidt på at få det lavet i efteråret, men jeg kan desværre ikke give et præcist tidspunkt, men det er hvad de sigter efter.

Så vi er faktisk i gang med at få det lavet, og der er allerede dele af projektet som er færdigt, men det er selvfølgelig ikke fuldendt endnu, så indtil da må man fortsætte med sproom.

Hvis det er kan jeg varmt anbefale dig vores ny nyhedsmails. Så vil du straks høre om det, ligeså snart at vi udgiver denne funktion.

Selvfølgeligt skal jeg nok også vende tilbage her når jeg ved mere, men du skal vide at vi er i gang! :-)

Hav en fantastisk dag!

Venlig hilsen/Best regards

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 6 Sep, 2018 Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
Ok - mange tak for svar. Vi går ikke igang med Sproom, men afventer gerne at e-conomic bliver fuldt integreret med en løsning. Indtil da tilbyder vi ikke E-faktura til vores kunder i udlandet. Men vi følger med og ser om ikke I kommer med en løsning på et tidspunkt. Så bli'r de til gengæld glade - alle vores finske kunder ;)

vh. Nina
overvejes× 114
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”