forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Find kunder uden transaktioner

0
I forbindelse med al det her datahalløj kunne jeg godt tænke et få en liste over kunder, som ikke har været aktive i en bestemt periode.

Jeg har brug for en liste med

Navn

Adresse

postnr og by

og kunderne skal efterfølgende kunne slettes.

Mvh

Bjarne Dalgård

444876
spurgt 17 Aug, 2018 i Forslag » Andet af BD (220 points)

2 Svar

Hej Bjarne :) 

I forhold til at anonymisere disse data, så skal du skrive på privacy@e-conomic.com - så skal de nok håndtere den del.

Når du gerne vil se, hvilke kunder, der ikke længere er aktive, så ville mit bedste bud være, at du trækker en omsætningsstatistik pr. den dato du ønsker. Så trækker du del liste ud. Alle kunder her er dem du ønsker at beholde.
Efterfølgende tager du en liste med alle dine kunder. Forskellen mellem disse to vil være dine inaktive kunder.

Jeg vil dog sige, at du skal starte med at skrive til privacy@e-conomic.com, så tager de den derfra.

Spørg endelig hvis der skulle være noget :) 


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 23 Aug, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (85,450 points)
Hej

Svaret er ikke til megen hjælp desværre.

Det er mig der får alt det manuelle arbejde.

Hvad mener du med at jeg skal skrive til privacy...? om hvad?

Mvh

Bjarne Dalgård
besvaret 27 Aug, 2018 Forslag af BD (220 points)

På mail håndtere vi sager omkring anonymisering af kunder, så de kan hjælpe dig på bedste vis. Det er lige nu den måde vi håndterer sager som disse. 

Hvis du skriver til dem og ikke får det ønskede svar, så må du meget gerne sige til. Vi vil nemlig ikke bare gå ind og gøre en masse ting på aftaler uden at have en dialog omkring det først. Derfor må du meget gerne skrive til den mail smiley

overvejes× 140
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”