Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Find kunder uden transaktioner

0
I forbindelse med al det her datahalløj kunne jeg godt tænke et få en liste over kunder, som ikke har været aktive i en bestemt periode.

Jeg har brug for en liste med

Navn

Adresse

postnr og by

og kunderne skal efterfølgende kunne slettes.

Mvh

Bjarne Dalgård

444876
i Forslag » Andet af (220 points)

2 Svar

Hej Bjarne :) 

I forhold til at anonymisere disse data, så skal du skrive på privacy@e-conomic.com - så skal de nok håndtere den del.

Når du gerne vil se, hvilke kunder, der ikke længere er aktive, så ville mit bedste bud være, at du trækker en omsætningsstatistik pr. den dato du ønsker. Så trækker du del liste ud. Alle kunder her er dem du ønsker at beholde.
Efterfølgende tager du en liste med alle dine kunder. Forskellen mellem disse to vil være dine inaktive kunder.

Jeg vil dog sige, at du skal starte med at skrive til privacy@e-conomic.com, så tager de den derfra.

Spørg endelig hvis der skulle være noget :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej

Svaret er ikke til megen hjælp desværre.

Det er mig der får alt det manuelle arbejde.

Hvad mener du med at jeg skal skrive til privacy...? om hvad?

Mvh

Bjarne Dalgård
Forslag af (220 points)

På mail håndtere vi sager omkring anonymisering af kunder, så de kan hjælpe dig på bedste vis. Det er lige nu den måde vi håndterer sager som disse. 

Hvis du skriver til dem og ikke får det ønskede svar, så må du meget gerne sige til. Vi vil nemlig ikke bare gå ind og gøre en masse ting på aftaler uden at have en dialog omkring det først. Derfor må du meget gerne skrive til den mail smiley