Hej igen Frank og tak for din tilbagemelding.
I forhold til dine krav på en faktura, så har du helt ret i, at vi ikke kan løse det, så det er super fedt du har fundet en anden måde at gøre det på.
Hvis du ikke bruger faktureret, så er jeg ikke helt sikker på, hvad du skal med en faktura. Det kan selvfølgelig være jeg misforstår noget, men hvis det blot er et overblik du ønsker, så ville jeg sige, at du kan sammenligne kostpris og salgpris. Selve fakturen er der, hvor den sidste kolonne bliver ramt.
Hvis du ønsker det, så kan du sagtens overføre det hele til en almindelig salgsfaktura i e-conomic og så bare lave være med at sende den til kunden. Det vil give samme billede som en manuel faktura og du vil kunne se, hvilke varer/ydelser, som har givet din en fortjeneste eller tab.
Jeg kan have misforstået dig helt, og hvis det et tilfældet, så tager jeg gerne en snak over telefonen. Den mulighed er altid åben, hvis vi skal finde den bedste arbejdsgang til dig. Jeg vil dog for nu ikke gå videre med muligheden for at kunne få en manuel kundefaktura med på et projekt, da der ikke er andre brugere, som har bakket op omkring ideen.
Der er som sagt altid mulighed for at vi kan tage en snak om den måde du bruger e-conomic og om der findes en bedre måde. Ellers kan du også spørge løs her :)