Hej Lene og tak for dit forslag og forklaringen.
For lige at være helt sikker på, hvad du mener, så opsummerer jeg lige og tjekker om jeg har forstået det rigtigt.
Jeres medarbejdere registrerer timer på en aktivitet (kode 88). Den dækker flere aktiviteter og derfor skriver jeres medarbejdere i teksten, hvad de præcis har lavet.
Det giver selvfølgelig forskellige tekster til samme aktivitet. Når du så sidder inde i e-conomic og trækker en liste over ugesedlen. Her kan du ikke længere se, hvad de præcis har lavet, men blot, at der er tale om kode 88.
Hvis du kigger i oversigten over de enkelte registreringer inden du tager ugesedlen, så kan du godt se, hvad medarbejderen har skrevet. Du ønsker at dette også skal optræde på ugesedlen, er det rigtig forstået?
Hvis det er rigtig forstået, så vil jeg samme omgang høre, hvorfor du godt kan bruge den, men ikke den anden? - Det er i forhold til din kommentar "men den anden måde hvor den vandret viser timerne, den kan vi ikke bruge, men her kan man faktisk godt se teksten som montøren har skrevet".
Jeg håber du er frisk på at følge op, så jeg er sikker på, at jeg forstår dig korrekt.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz