Hej Erik
Det er selvfølgelig ikke hensigtsmæssigt, hvis en forbedring ender med at være det modsatte.
I forhold til sagen her, så har jeg prøvet at teste det du beskriver her i bankafstemningen. Både i den version vi havde før og den vi har nu.
Jeg kan ikke se, at der sker noget forskellige i to udgaver. Hvis du overfører til kassekladde og retter i posteringen, så opdateres først i pop-up, når du aktivt tager en handling i vinduet. Det kan enten ske ved at du arbejder videre i pop-up, lukker vinduet og åbner det igen, eller trykker f5.
Lad os sige du sletter en postering og flytter den til en anden kassekladde og en anden bankkonto. Hvis du efterfølgende skifter til den anden bankkonto i vinduet, så flytter postering med. Det gør den i hvert fald hos mig. Det samme, hvis jeg ændrer beløb, tekst osv.
Hvis du enten oplever noget andet, eller jeg ikke helt har fanget problemet, så må du meget gerne lave en video, der viser det. Jeg kan også ringe til dig, når det passer. Så kan vi prøve at løbe det gennem sammen, hvis du har lyst til det.