forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Import af bankposteringer

0
Hej med jer

Når jeg prøver at importere bankdata fra netbank til e-conomic, så første gang jeg gør det, så bliver "hjulet" bare ved at med at snurre, og jeg bliver nødt til at gå ud af e-conomic for at starte forfra. Når jeg så importere samme bankdata igen, så virker det fint - er der nogen forklaring på det?

mvh,

Lene
spurgt 21 Jul, 2018 i Spørgsmål » Import og eksport af data af lenelene (120 points)

1 Svar

God dag Lene.

 

Tak for dit indlæg og super godt spørgsmål.

 

Det lyder da godt nok besynderligt at du oplever dette. Hvordan er det helt præcist du laver denne import fra banken ind i e-conomic?

 

Er der nogen form for integration som gør dette, og ser du nogen fejl når du prøver at overføre posteringerne ind i e-conomic?

 

Lad mig lige høre fra dig, så må vi prøve at undersøge hvad vi kan gøre for at løse denne problemstilling.

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 24 Jul, 2018 Spørgsmål af Charles Jensen (13,780 points)
Sikke en gang vrøvl.

Tag dog Jeres kunder alvorligt. Jeg synes, at Lene har forklaret sig klart og forståeligt.
Hej Charles,

jeg synes, at jeg har forklaret mig så godt som muligt - og jeg troede bare at det var et "hurtigt" problem. Så jeg klarer mig, jeg må bare åbne bankposteringerne to gange...

mvh, Lene

God dag Lene og Erik.

 

Tak for jeres svar.

Jeg tager lige begge svar på en gang så vi har det hele med.

I forhold til din kommentar Erik, så er jeg glad for at se din aktivitet på forum. Grunden til at spørger er for at være 100% sikker på at jeg har fået alt information med. Som jeg er bekendt med i forhold til vores support, så kan der sommetider være andre ting som spiller ind. 

Meget tit får vi f.eks. en forespørgsel på noget der ikke virker. Hvis vi ikke dykker i detaljerne og spørger ind, jamen så kan vi forsøge at gætte i øst og vest, uden en sikkerhed for at ramme plet, og dermed spilde brugeren/kundens tid. Så det er skam ikke fordi jeg ikke vil tage Lene alvorligt. Omvendt vil jeg nok vende den om og sige at jeg tager Lenes forespørgsel meget alvorligt. 

Jeg kunne jo også bare sige "Vi undersøger det" men i det jeg ikke får den samme fejl, så får jeg meget svært ved at kunne komme videre i sagen, da jeg intet udgangspunkt har. Så selvfølgeligt spørger jeg for at sikrer mig at jeg har det hele med og at der ikke var en detalje, som jeg måske kunne have brugt. Hvis jeg havde svaret så kan jeg love dig for jeg havde givet dig det.

Hvis du også oplever denne problematik, så vil jeg da meget gerne høre om det Erik.

I forhold til selve problematikken som du oplever Lene, så har jeg forstået at du bliver nød til at forsøge importen 2 gange før det virker, jeg ville bare vide om der var andet der spillede ind. Hvis du har muligheden for det tænker jeg det kunne give meget god mening at vi tog denne over supporten da jeg er sikker på vi meget hurtigt og nemt ville kunne se på en løsning sammen, imens vi ser på din aftale og også ser på om ville kunne genskabe fejlen når vi sidder i din aftale.

Hvis du har muligheden for det, så skal du være meget velkommen til at kontakte vores support.

Du kan finde alle vores support muligheder her.

Jeg vil selvfølgeligt meget gerne prøve at tage den herfra hvis du ønsker det. Så skal jeg bare have adgang til din konto, og så kan jeg prøve at gøre det fra min ende.

Lad mig høre fra dig så vi kan få det løst og hav en fantastisk weekend! 

 

i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”