Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Debitorudligning

0
Når man har en lang række debitorer i kassekladden, og ikke har fakturanumre, benytter jeg ofte blot at vælge typen debitorindbetaling, og går så direkte til listen over fakturaer, hvor jeg finder fakturaen efter beløb (er ofte forskellige). Imidlertid kan det jo ske, at der er flere fakturaer med samme beløb. Her ville det være lækkert, hvis man i fakturaoversigten kunne se, hvilke fakturaer der var markeret som udlignet ved anden post i kassekladden, f.eks. med en anden farve. Eller måske helt udeladt af oversigten. Det ville gøre det nemmere at udligne hurtigt, uden et større detektivarbejde

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
i Forslag » Andet af (15.8k points)
opdateret af

4 Svar

Hej Susanne,

Jeg forstår godt hvad du vil opnå, men kan du ikke nøjes med at efterfølge at lave en automatisk masse udligning?
Der findes jo funktionen med kun udlig identiske beløb.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
Hej Kim

Nej, det kan ikke helt lade sig gøre, hvis det ikke er samme debitor. Og det er heller ikke humlen i det, hvis det er samme debitor, selvom det er vigtigt at udligne den korrekte faktura.

Humlen er, at man bør kunne se, hvilken faktura man lige har udlignet for 3 minutter siden.

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
Forslag af (15.8k points)
Denne funktion er på listen til lancering af MP 24 den 19. oktober. Tak for forslaget.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
Super - det var dejlig hurtig ekspedition. Tak !  

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
Forslag af (15.8k points)