forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Debitorudligning

0
Når man har en lang række debitorer i kassekladden, og ikke har fakturanumre, benytter jeg ofte blot at vælge typen debitorindbetaling, og går så direkte til listen over fakturaer, hvor jeg finder fakturaen efter beløb (er ofte forskellige). Imidlertid kan det jo ske, at der er flere fakturaer med samme beløb. Her ville det være lækkert, hvis man i fakturaoversigten kunne se, hvilke fakturaer der var markeret som udlignet ved anden post i kassekladden, f.eks. med en anden farve. Eller måske helt udeladt af oversigten. Det ville gøre det nemmere at udligne hurtigt, uden et større detektivarbejde

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

spurgt 19 Aug, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af SusanneK (15,800 points)
opdateret 21 Feb, 2013 af Steffen E

4 Svar

Hej Susanne,

Jeg forstår godt hvad du vil opnå, men kan du ikke nøjes med at efterfølge at lave en automatisk masse udligning?
Der findes jo funktionen med kun udlig identiske beløb.

 

Kim Sneum Madsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 9 Sep, 2010 Forslag af kimsneummadsen (24,020 points)
Hej Kim

Nej, det kan ikke helt lade sig gøre, hvis det ikke er samme debitor. Og det er heller ikke humlen i det, hvis det er samme debitor, selvom det er vigtigt at udligne den korrekte faktura.

Humlen er, at man bør kunne se, hvilken faktura man lige har udlignet for 3 minutter siden.

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

besvaret 12 Sep, 2010 Forslag af SusanneK (15,800 points)
Denne funktion er på listen til lancering af MP 24 den 19. oktober. Tak for forslaget.

 

Kim Sneum Madsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 16 Sep, 2010 Forslag af kimsneummadsen (24,020 points)
Super - det var dejlig hurtig ekspedition. Tak !  

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

besvaret 17 Sep, 2010 Forslag af SusanneK (15,800 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”