Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




KM-registrering bogføres på registreringsdato

0
Det ville være rart, hvis der var samme mulighed under km som ved timer, hvor man kan vælge "bogfør på registreringsdatoen".

Som det er nu, bliver km bogført sidste dag i en periode.

Jeg har fået følgende at vide fra supporten: ”Det kommer helt sikkert an på, hvorhenne du godkender dem. Hvis du trykker på "juni" måned, og så herinde godkender dem enkeltvis, så vil den stadig bogføre dem sidst i perioden. I dit tilfælde skal du dermed ind på den enkelte dag, for at kunne få den bogføring du er ude efter”.

Jeg har godkendt ved at vælge juni, og så herefter godkende hver enkelt post. Så giver det ”problemer”. Om man vælger juni og godkender hver enkelt post, eller man vælger den enkelte dag og godkender, burde vel give det samme i sidste ende. Posterne godkendes jo enkeltvis.

Desuden går det galt med bogføringen, hvis sidste dag i en periode går ind i en ny måned.

Vi har en medarbejder, der har registreret km den 28/6 og den 29/6. Disse poster burde bogføres i juni, men da sidste dag i perioden er den 1. juli, bliver de bogført her.

Det burde i mine øjne slet ikke være muligt. Det, der hører til i juni måned, skal bogføres i denne måned, og ikke ”flyttes” over i en ny måned.

Jeg afstemmer projektover-/underdækning og balance. Da km bliver taget med på projektover-/underdækning med den korrekte dato, opstår der en difference, når systemet bogfører på finanskontoen på en anden dato. Det vil sige, at der skal laves omposteringer for at få tallene til at stemme.

Det ville også være en fordel, hvis man kunne se, om der er km, der ikke er godkendt.

Ved timer kan man se "Ældste ikke-godk. timer”. Det samme burde være ved km.
i Forslag » Andet af (970 points)
status opdateret af 🔒
Hej Tina

Tak for dit indlæg.

Som du selv skriver, supporten har fortalt dig, så er du nødt til at gå ind og godkende KM for den enkelte dag du vil have det bogført. Ergo kan du desværre ikke gå ind og f.eks. godkende for hele uge 26, der strækker sig over  datoerne 25/6 - 1/7. Her vil den så bogføre ugens KM den 1/7, altså i Juli måned, som selvfølgelig er forkert, da det vedrøerer Juni.

Jeg vil lige lade dette indlæg stå i 14 dage, da det bestemt er et foreslag vi vil overveje, så det fungerer på samme måde som Timeregistreringen.

Du vil høre fra os inden 14 dage, når vi har fået lidt mere klarhed og når vi lige har diskuteret det med vores udviklingsteam, om det er noget der evt. skal videreudvikles på

Med venlig hilsen

Susan

Hej Tina

Bare til din info, så har vi ikke glemt dig. Vi har ikke haft møde med vores udviklingsteam lige pt, pga ferieperioden, men jeg lover at vende tilbage til dig, så snart jeg ved noget mere

Med venlig hilsen

Susan

Hej igen Tina

Vi har snakket lidt frem og tilbage om det og umiddelbart har vi ikke fornemmelsen af, at der er mange af vores kunder som har brug for at bogføre og godkende kilometer pr. uge i projekt modulet.

Vi forstår godt dit forslag. Vi har dog i denne omgang valgt at prioritere andre af de rigtig mange gode forslag vi får, som samtidig tilgodeser flest mulige af vores kunder.

Jeg kan forstå, at det ikke er et problem at godkende en hel måned eller en enkelt dag ad gangen.  Der hvor problemet ligger er, når du godkender en uge ad gangen og denne uge lapper over i en ny måned.

Jeg er helt klar over at dette måske ikke lige var det svar du havde håbet på.

Det du kan gøre er, at godkende de enkelte dage en ad gangen i de perioder, hvor ugerne er "skæve" i forhold til måneden

Håber at det kan være løsningen for dig

Med venlig hilsen

Susan
Hej Tina

Nu har vi haft møde med vores udviklingsteam og de er possitive på din ide.

De har for nu, sat det på overvejelseslisten, men kan på nuværende tidspunkt ikke komme med en tidshorisont.

Vi får mange rigtig gode indlæg og de indlæg der kommer flest kunder tilgode, vil blive prioriteret først.

Med venlig hilsen

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.