forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forbedring af auto log af

+1
Kunne i ikke forbedre jeres auto log af?

Det er MEGA belastende af man sidder og arbejder, og bum, pludselig er man logget af, og mange af de ting man har lavet er væk.
spurgt 20 Jun i Forslag » e-conomic generelt af ddm (370 points)

1 Svar

God dag ddm.

Det var da irreterende at du oplever at du bliver logget af. Vi har et system som automatisk logger en af e-conomic, som vi forsøger at udbedre, men det plejer som regel at være en 24 timers session man har når man logget på programmet, så derfor vil jeg meget gerne høre om hvad du oplever.

Hvad lavede du i programmet da du blev logget af? Hvor i system sker det at du bliver logget af?

Hvis vi kan specificere det lidt mere, så kan det være der er en bestemt fane i e-conomic, som står med en anden sessions tid.

Jeg håber mine spørgsmål giver mening, lad mig endeligt høre fra dig.

Mvh. Charles Jensen.

Venlig hilsen/Best regards

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 22 Jun Forslag af Charles Jensen (9,180 points)
Nu ved jeg godt det ikke er mig du spørg, men jeg tror ALLE der arbejde med economic har den samme oplevelse af at blive logget af i tide og utide...

Men hvis du vil ha' et eksempel, så prøv at oprette en ordre og slut af med at sætte en deres ref. hvor du vil oprette en ny, eller vælge fra listen af dem der allerede er oprettet (altså hvor du ikke bare taster et nummer) - af en eller anden årsag må den blok ha' en kortere session end andre, for det er næsten så sikkert som ammen i kirken at du bliver smidt af...

Men i alt almindelighed, så er det ofte og totalt uforudsigeligt hvor og hvornår man bliver smidt af - det er jo de færreste det lige husker hvilket moduler man lige har benyttet hvornår.
Ja du har helt ret ;-)

Men hvis man så bare blev logget ud, så man ikke kunne bruge E-conomic, så ville arbejdet / tiden i det mindste ikke gå tabt.
Og nu blev jeg f......... smidt af igen!!!!!

Jeg trykkede på "vores ref."
Hej igen.

Jeg har taget sagen videre til vores teknikkere for at høre omkring om de ved noget om denne sag. Jeg kan fortælle at det er noget vi er opmærksomme på, og at det på nuværende tidspunkt har høj prioritet.

Dvs. de ser faktisk på sagen, og har fokus på at den skal laves, det det er kritisk.

Det betyder selvfølgeligt ikke at jeg kan love, det bliver lavet i dag. Det betyder dog ihvertfald at det er noget som vi ser på lige nu.

Jeg ser frem til at kunne komme tilbage med nyheder,

Tusind tak for jeres indlæg, og hvis i endeligt har nogen kommentarer! Så vend endeligt tilbage!

Mvh. Charles Jensen. :-)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”