Hej Lotte,
Jeg kan sagtens se ideen i, at man bestiller ydelser, som selvfølgelig ikke har lagertræk.
Jeg har et forslag til, hvordan du kan 'snyde' og lave en bestilling uden at have en menu til bestillinger.
Du kan lave et tilbud, som du kan tilpasse og sende til lige hvem du vil. Vi har her en guide til, hvordan du laver en følgeseddel på samme måde. Det er selvfølgelig ikke en følgeseddel du skal lave, men princippet er det samme. Følgesedler kommer kun med lager ligesom en bestilling.
Du skal være opmærksom på, at dette er lavet til at sende til kunder, men jeg vil vurdere du kan komme rundt om det alligevel ved at lave en kreativ opsætning af dit layout. Layoutet kan godt være lidt kringlet at arbejde med. Jeg ville meget gerne forklare det her, men for at være ærlig, så er det nemmere over telefonen. Du er altid velkommen til at ringe til os på 88 20 48 40. Ellers spørger du bare her, men en total gennemgang af, hvad du skal gøre, er meget kringlet og lang at udforme på skrift. Ydermere handler det også din mening omkring det, så der er ikke en rigtig løsning.
Det vil være mit bedste bud på, hvordan du kan komme rundt om det. Jeg vil vurdere, at det vil virke. Måske ikke det nemmeste, men trods alt et bud. Vi vil i denne omgang nemlig ikke gå ind og udbygge i en retning, hvor du kan lave bestillinger uden lager :)
Venlig hilsen/Best regards
Jesper Mieritz
Knowledge Manager, Planet WOW

e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Langebrogade 1, 1411 København K
CVR-nummer: 29403473
Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
-
Hop herind og stem på de forslag du er enig i!