Hej Rene,
Det er et super godt forslag du kommer med her og jeg kan sagtens se din udfordring.
Jeg tror du har ret i, at den enkelte bruger får stor gavn af at have chatten stående direkte i e-conomic, så man altid kan finde den der.
I forhold til aktivt at vælge man gerne vil have en mail, så vil jeg lige grave lidt i det. Vi har, som du nok har opdaget, fået en ny leverandør af vores chatsystem, så der er nogle ting vi skal have styr på.
Et trick herfra til at få mailen er, at du kan lukke eller logge af den pågældende aftale/adminmodul før vores support har svaret. Du kan evt. bede dem om lige at skrive 5 min senere igen, så du kan nå af. Hvis du gør dette og beskeden derfor er ulæst, så vil der efter ca. 2 min komme en mail til dig, hvor du har hele chatten. Jeg ved godt det er lidt kringlet i forhold til bare at kunne trykke send, men det er en måde, som virker allerede i dag.
Jeg vil for nu sætte dit forslag til overvejes. Jeg vender tilbage, når jeg ved mere omkring, hvad vi kan gøre.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz