Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at sende chat til email i ny chat-funktion

0
Tidligere kunne man få sendt sin chat på mail - det vil jeg gerne kunne i den nye chat

 

Jeg har indtil nu brugt denne funktion til egen dokumentation og til at huske evt tidligere løsninger på udfordringer + evt fejl som e-conomic arbejder på at løse

Kopierer man evt chatten over i word er alle ens egen svar med hvid skrift og derfor "usynlige" - samtidig får man billedet af supporteren med hver gang vedkommende har svaret - ikke fordi det ikke er et pænt billede - men selv en kort chat fylder hurtig 4-5 sider i word.

Jeg ved godt at man kan se sin tidligere chat "inde i chatten" nu - men jeg mangler stadig min dokumentationsdel som var rar at have i sin mailboks hvor den kunne journaliseres.

 

Samtidig har vi 11 administrationmoduler og alt efter hvilken jeg lige var logget ind på er det her min chat ligger. Skal jeg finde en chat frem vil jeg derfor skulle logge ind på 11 forskellige for at finde lige den chat jeg søger efter.

Jeg er sikker på det for den enkelte bruger er en fordel med chat-historikken nu er i e-conomic - men som administrator er mail-funktionen super vigtig......

René Arpe It-konsulent
i Forslag » Andet af (17.3k points)

3 Svar

Hej Rene,

Det er et super godt forslag du kommer med her og jeg kan sagtens se din udfordring.

Jeg tror du har ret i, at den enkelte bruger får stor gavn af at have chatten stående direkte i e-conomic, så man altid kan finde den der.

I forhold til aktivt at vælge man gerne vil have en mail, så vil jeg lige grave lidt i det. Vi har, som du nok har opdaget, fået en ny leverandør af vores chatsystem, så der er nogle ting vi skal have styr på.

Et trick herfra til at få mailen er, at du kan lukke eller logge af den pågældende aftale/adminmodul før vores support har svaret. Du kan evt. bede dem om lige at skrive 5 min senere igen, så du kan nå af. Hvis du gør dette og beskeden derfor er ulæst, så vil der efter ca. 2 min komme en mail til dig, hvor du har hele chatten. Jeg ved godt det er lidt kringlet i forhold til bare at kunne trykke send, men det er en måde, som virker allerede i dag.

Jeg vil for nu sætte dit forslag til overvejes. Jeg vender tilbage, når jeg ved mere omkring, hvad vi kan gøre.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Rene,

Som sagt giver det rigtig god mening at kunne få tilsendt det på mail, hvis man står i fx den situation du beskriver. De fleste vil nok kunne gøre brug af det arkiv, der nu findes i e-conomic, men jeg synes ikke en forbedring, som jeg mener den nye chatfunktion er, skal være ringere på det punkt du beskriver.

Derfor er noget vi får kigget på og hvis går som det skal, så vil det være klar inden for en måned, måske mindre.

Jeg skal nok lige give dig besked, når det er kommet. Mange tak for forslaget :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Rene, 

Du nu kan downloade chatten og så gemme den, eller sende den via mail efterfølgende. 

Jeg har lavet en lille video, der viser det her. 

https://www.screencast.com/t/h9r9c17UG

Var det noget i den stil du havde tænkt dig? :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Jeg kan godt se den nu kan downloades men kan jeg sende den til min egen mailadresse ?

i "gamle dage" klikkede man på et ikon og skrev sin mailadresse og så kom den i ens egen indbakke umiddelbart efter

Når jeg modtager den i min indbakke kan jeg arkivere mailen på kunden direkte i mit mailprogram - i et mailarkiv alle i firmaet kan se og dermed se hvad der er sket

Mvh.

René
Hej René,

Jeg kan godt se min forklaring er lidt dårlig. Den kan ikke sendes direkte som mail, men den kan gemmes ned og så sendes som mail. Så ikke direkte inde fra chatten. Jeg har snakket med vores leverandør omkring det, og de ville tage et kig på, men for nu er der ingen mail funktion.

Jeg beklager den tvetydige formulering :)