forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kontrol af betalingsoplysninger (FIK) i Smart Inbox

+1
Vi er i gang med at overgå til at bruge eksport af betalinger til vores bank.

Når vi bogfører kreditorbilag i Smart Inbox vil man kunne være meget mere effektiv, hvis man her kunne kontrollere, at systemet har afløftet informationer omkring leverandørens bankkonto eller FIK oplysninger, og hvis nødvendigt indtaste oplysningerne her.

Som det er nu skal jeg efterfølgende ind og kontrollere alle kreditorfakturaer i kassekladden.

Det vil være mere effektivt, hvis jeg kun skal have fat i kreditorfakturaer 'en gang.

Med venlig hilsen

Per Berthelsen
spurgt 8 Jun i Forslag » e-conomic generelt af pb (130 points)

2 Svar

Hej Per,

Jeg er enig i, at det kunne være en fordel, hvis man kunne se dette.

Vores Smart Inbox vil komme gennem en større forbedring fra slutningen af sommeren og så godt stykke tid frem. Der er vi opmærksomme på, at vi kan blive bedre til at vise om der er fundet betalingsoplysninger på selve faktura.

Du skal derfor vide, at det er noget vi er klar over og vi kommer til smart inbox. Vi har bare lige et par andre projekter først, som vi skal kigge på :)

Mange tak for at gøre os opmærksomme på det. Du har helt sikkert en god pointe her.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 14 Jun Forslag af Jesper Mieritz (70,190 points)

God dag Per.

Jeg skriver lige for at give en hurtig opdatering på smart-inboxen.

Vi har nu tilføjet feltet for betalingstype/betalingsoplysninger i smart-inbox, så du kan arbejde med dette inden at du overføre den til en postering.

Der er kommet yderligere nye felter i smart-inbox som f.ek.s valuta, valutakurs og forfaldsdato som jeg også håber du får god brug af.

Du vil kunne læse mere om vores opdatering på denne side. Den opdateres snarest muligt! :-)

Hav en rigtigt god torsdag!

Venlig hilsen/Best regards

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 30 Aug Forslag af Charles Jensen (9,480 points)
Hej Charles,

Til for din mail.

Dejligt at der er kommet de nævnte felter. Det er en forbedring, der betyder noget i dagligdagen, når vi skal bruge betalingsinformationer til overførsel af kreditorbetalinger til banken.

Jeg har i dag været inde og se, at det fungerer, og felterne er der for mig.

Jeg har i dag talt med en kunde om felterne. Men min kunde kan ikke se felterne. Hvordan kan det være ?

Kunden har et abonnement: Professional.

Hej igen Per.

Det er godt at høre at vi har skabt noget som giver mening for dig. :-)

Det lyder dog besynderligt at kunden ikke ser disse felter. Prøv meget gerne høre ham hvilken browser han anvender. Hvis han sidder i Microsoft Edge, så er det ikke en browser vi understøtter, hvori jeg vil anbefale at han skifter til f.eks. google chrome, eller firefox.

Vi oplever også af og til at de gamle sider bliver gemt i ens browser cache. Prøv gerne at bede kunden slette deres cookies og cache og prøve at genåbne smart-inboxen. 

Felterne skulle gerne være tilgængelige for alle. Hvis de stadig oplever problemer med at få disse felter vist, så bed dem gerne kontakte vores support. Så må vi se på hvorfor de ikke får felterne

Vores support kan findes lige her.

Hav en fantastisk weekend, og hvis du ellers har nogen ønsker til e-conomic, jamen så giv os endeligt et indlæg her på forum! :-)

i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”