Hej Henrik!
Først og fremmest - tusinde tak for dit spørgsmål :-)
Tillad mig at besvare det i punkter, for at bevare overblikket.
"1. Er der installeret SSL-certifikat på serveren, altså https:// som er et krav fra google ifm. Google shopping."
Svar:
Ja, det er dér :-) - Når du har sat dit domæne korrekt op og vi har haft mulighed for at godkende siden (en automatisk process, der tager et par dage), får du automatisk mulighed for at tilgå siden via HTTPS med SSL-certifikat. Hvis du er nysgerrig, kan du læse mere om netop denne funktion, lige her.
"2. Er der indbygget statistik i webshoppen, eller skal alt køre via google analytics?"
Svar:
Både ja og nej - forstå mig ret. Vi har en indbygget integration til Google Analytics. Det vil sige vi kan sende data direkte til Google og vise lidt data, fra Google Ananlytics i administrationsmodulet til Website/Webshop/Webshop+. Det har jeg også lidt læsestof på, lige her.
"3. Er det muligt at lave en prøve-opsætning af webshop, som kan testes, inden man beslutter om denne skal aktiveres / købes?"
Svar:
Ja, du kan altid oprette en demo og tilføje tillægsmodulet Website/Webshop/Webshop+ for at prøve modulet, uden beregning. Vær dog opmærksom på at indstillinger du laver, ikke kan medtages til din 'rigtige' e-conomic aftale. Hvis du har vores "Small business" eller "Professional" pakke er tillægsmodulet "Website" inkluderet - ganske gratis :-)
Jeg håber det gav dig lidt mere overblik over dine muligheder.
- Hav en skøn dag!
Venlig hilsen/Best regards
Andreas Rostved
Scale Manager, Planet WOW
e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Langebrogade 1, 1411 København K
CVR-nummer: 29403473
Er du i tvivl om, hvordan du bogfører? - spørg tusindevis af andre på Forum