Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at scanne 2 eller flere sider af et bilag i indscannings app'en

+8
Er blevet bruger af indscannings appen hvor vi tager fotos af udgiftsbilag. Mange bilag er 2 eller flere sider, og pt kan app'en ikke håndtere mere end 1 foto. Det gør brugen af scannings app'en alt for besværlig. Jeg er sikker på at der er tusinder andre brugere der kunne spare en del tid hvis man kan tilføje flere fotos lige som man f.eks. kan på Pleo. Kan godt anbefale jer at kikke på Pleo, som har en helt forrygende brugeroplevelse.  

Håber I kan få tilføjet muligheden for flere fotos til app'en som jeg er udviklet til at gøre alt nemmere. Så denne lille detalje tror jeg mange vil sætte stor pris på. Tak.
i Forslag » Andet af (200 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Allan og tak for dit forslag.

Jeg vil helt sikkert sende din feedback til vores app team, så de kan have den med i overvejelserne.

Når det er sagt, så vil jeg gøre dig opmærksom på, at selvom du ikke kan samle dem i appen, så kan de godt samles i e-conomic ved at kombinere dem. Det kan være du allerede ved, hvordan man gør det, hvis du er i tvivl, så må du endelig sige til :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Tak, Jesper  Ja, det workaround har jeg også lært. Men tak for at nævne det. Men syntes bare at det er helt oplagt at gøre det når man tager billederne, og ikke bagefter skal ind på computeren og slå posterne sammen.

Tak, mvh Allan
Hej igen Allan

Jeg gav som sagt dit input videre til vores app team. I løbet af Q3-Q4 i år vil de give appen en generel overhaling. Det er ikke præcis bestemt, hvad de vil kigge på endnu, men han sagde at dit forslag er med i puljen til den tid. Jeg vil derfor sætte forslaget som overvejes for nu.

Når vi kommer længere hen på året, så kan jeg give dig et mere præcis svar :)
Tak, Jesper
Selv tak, Allan :)
dette inlæg er over 2 år gammel og der r stadig ikke blevet lavet noget der kan tage 2 eller flere billeder til samme bilag - eller er det bare mig der ikke kan finde det ???

Hej Torben,

Det er ikke klar til brug endnu. 

Når det er sagt, så har vi ikke glemt ideen trods den lidt lange ventetid. Det er noget du kan forvente at have klar i år. 
Jeg tør ikke give dig en præcis tidshorisont, men det er noget vi kommer til at arbejde på i den kommende tid. 

Mange tak for byde ind smiley

Thumps up her, ville virkelig være fedt.

Pt. tager jeg 2 eller flere billeder og går siå ind og samler dem, for ikke at glemme de hører sammen.

Det er vildt irriterende.
Forslag af (270 points)
Hej Simon og tak for dit input,

Det er et rigtig godt forslag og selvom forslaget har ligget herinde i lidt tid, så er det langt fra glemt.

Det er noget vores mobil team har planlagt at arbejde på i år. Jeg kan desværre ikke være præcis omkring, hvornår det lige kommer, men det er et af deres større mål for i år.