Hej igen René :)
Dit forslag har nu stået åbent i et stykke tid, så vi kunne få et bedre overblik. Jeg må være ærlig at sige, at dette er en ret specifik forespørgsel og jeg derfor i denne omgang vil afvise at arbejde videre med den i første omgang.
På sigt vil vi helt sikkert dykke ned i import/eksport og når vi kommer dertil har jeg gemt dit forslag og smider det med i puljen. Det er dog ikke planlagt, så der vil gå noget tid inden vi kommer dertil.
Derfor vil jeg give dig mit bedste bud en løsning her og nu.
Vi har en genvej i alle de bokse, der minder om varegruppen. Lad det være kunder, vare, varelinjer mm.
Denne genvej tillader, at du kan hoppe ned til næste boks uden at skulle lukke ned og åbne igen. Hvis du står i en varegruppe og trykker ctrl. + pil ned, eller ctrl. + pil op, så vil du springe til den næste boks. På den måde slipper du for at åbne og lukke hele tiden. Hvis du oven i det sorterer efter 'lagertræk', så vil de stå efter hinanden, så du kan nøjes med de grupper, hvor der rent faktisk er lagertræk. Det kan måske hjælpe dig. Hvis du har spørgsmål til det, så skyder du bare løs.
Jeg vil dog sætte forslaget til implementeres ikke for nu.
Venlig hilsen/Best regards
Jesper Mieritz
Knowledge Manager, Planet WOW

e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Langebrogade 1, 1411 København K
CVR-nummer: 29403473
Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
-
Hop herind og stem på de forslag du er enig i!