Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




sæt fakturadato lig bogføringsdato som standard

0

Er det muligt i indstillinger at lave en mulighed for at sætte dato op på fakturaer så når man sender den, er det den aktuelle dato der tilføjes fakturaen? det skal være så det også virker når man sender fakturaen inde fra fakturaen. jeg ved godt man kan hakke af i oversigten over fakturaer at ændre dato, men det kræver 2 klik med musen for at komme tilbage til oversigten og sende den faktura man lige har arbejdet på. og det er for at man ikke glemmer at rette datoen, hvis man har lidt travlt.
Jeg har nogle kunder jeg samler timer til sidst på måneden inden jeg sender, og hvis ikke jeg husker at rette datoen hvor den første linje blev påført så får min kunde en rykker lige efter de har modtaget fakturaen, hvilket ikke er særlig godt for at sige det mildt sad

i Forslag » Andet af (240 points)

1 Svar

Hej Villy :)

Det er ikke muligt at sætte fakturadatoen til at være ens med dags dato, hvis man sender direkte fra den specifikke faktura. 

Som du beskriver kan du fra oversigten af fakturaer sende og her vil den foreslå dags dato. 

Nu har du sat dette i kategorien for forslag og alle forslag skal en chance. Jeg vil derfor lade dit forslag stå åbent i et par uger for at se, hvad andre brugere mener om ideen og ud fra det tage en beslutning omkring, hvorvidt vi vil arbejde videre med forslaget. 

En lille detajle jeg dog bemærker er den måde du arbejder på. For mig lyder det som om du har en masse små eller større projekter i gang, hvor du så løbende samler sammen og sender det til kunden. Vi har et modul i e-conomic, der er lavet til denne arbejdsgang. Det hedder projektstyring og du kan læse meget mere omkring det her. Lige når du kommer ind på artiklen, så kan det virke voldsomt med alle de funktioner, der bliver beskrevet, men du skal ikke tage fejl af, at man ikke behøver benytte det hele og det kan sættes op på en måde, som giver mening for rigtig mange, der arbejder på denne måde.

Hele tanken er, at du har et projekt i stedet for en faktura du løbende samler det hele på. Til sidst på måneden kan du danne din faktura. Fordi du venter med at danne faktura til du rent faktisk skal sende den, så er problemet med datoen løst. 

Det er bare en af fordelene ved projekt, som løser din konkrete problemstilling. Jeg er overbevist om, at du også kan hente værdi ved nogle af de andre fordele i modulet.

Hvis du har spørgsmål til det, så er vi klar på telefonerne på 88 20 48 40. Du er selvfølgelig meget velkommen til at spørge ind her. Så skal jeg gøre mit bedste for at svare dig. 

Rigtig god dag :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Det kedelige ved projektstyring er at det ikke kan bruges i jeres iPhone app, hvor jeg idag skriver fakturalinjerne ind (så jeg ikke glemmer dem).

Hej Villy og tak for dit svar.

Du har helt i, at appen ikke kan sætte projekt på.

Hele min tanke ved projektmodulet var dog, at du ikke skal være bange for at glemme de ting du skal fakturere, da du har hele grundlaget for fakturering i selve projektet. Her kan du registrere alt tid og alle andre omkostninger og så danne faktura fx en gang om måneden, eller hvad du nu finder nødvendigt.

Du kan vi vores app 'tid', registrere alle de aktiviteter du har på et projekt. Med aktiviteter mener jeg alle tidsregistreringer.

Selve tidsregistreringen kan du godt styre via en app. Du har så helt ret i, at du skal lave fakturaen udenom appen, men i og med du løbende kan samle alle registreringer, så vil du ikke glemme at tilføre noget til projektet og i sidste ende selve fakturaen.

Jeg vil meget gerne sørge for du kan blive ringet op af en, der kan uddybe, hvordan vores projektmodul fungere med appen tid og hvordan det måske kan virke for dig. Vores support er gratis, så det koster dig ikke andet end den tid du vil lægge i det. Hvad siger du til det? :)
Hej Villy :)

Som sagt ville jeg vende tilbage og tage stilling til, hvordan vi vil arbejde videre med dit forslag. I denne omgang vil jeg afvise at kigge på at udbygge dette.

Den samlede efterspørgsel på dette er simpelhent ikke stor nok sammenlignet med andre forslag vi har fået. Jeg vil derfor sætte forslaget til implementeres ikke.

Tilbuddet omkring en gennemgang af projektmodulet er stadig en mulighed, så du siger bare til, hvis du gerne vil sættes ind i projektstyring og de muligheder og fordele, der følger med.

Rigtig god dag :)