Hej Villy :)
Det er ikke muligt at sætte fakturadatoen til at være ens med dags dato, hvis man sender direkte fra den specifikke faktura.
Som du beskriver kan du fra oversigten af fakturaer sende og her vil den foreslå dags dato.
Nu har du sat dette i kategorien for forslag og alle forslag skal en chance. Jeg vil derfor lade dit forslag stå åbent i et par uger for at se, hvad andre brugere mener om ideen og ud fra det tage en beslutning omkring, hvorvidt vi vil arbejde videre med forslaget.
En lille detajle jeg dog bemærker er den måde du arbejder på. For mig lyder det som om du har en masse små eller større projekter i gang, hvor du så løbende samler sammen og sender det til kunden. Vi har et modul i e-conomic, der er lavet til denne arbejdsgang. Det hedder projektstyring og du kan læse meget mere omkring det her. Lige når du kommer ind på artiklen, så kan det virke voldsomt med alle de funktioner, der bliver beskrevet, men du skal ikke tage fejl af, at man ikke behøver benytte det hele og det kan sættes op på en måde, som giver mening for rigtig mange, der arbejder på denne måde.
Hele tanken er, at du har et projekt i stedet for en faktura du løbende samler det hele på. Til sidst på måneden kan du danne din faktura. Fordi du venter med at danne faktura til du rent faktisk skal sende den, så er problemet med datoen løst.
Det er bare en af fordelene ved projekt, som løser din konkrete problemstilling. Jeg er overbevist om, at du også kan hente værdi ved nogle af de andre fordele i modulet.
Hvis du har spørgsmål til det, så er vi klar på telefonerne på 88 20 48 40. Du er selvfølgelig meget velkommen til at spørge ind her. Så skal jeg gøre mit bedste for at svare dig.
Rigtig god dag :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz