Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Popup-box med huskesedler

+3
Nogle af vore kunder har specielle ønsker, enten omkring levering eller fakturering. I den forbindelse ville det være godt, hvis der kom en popup-box med de ting man skal huske, når man arbejder med en specifik kunde.
i Forslag » Andet af (190 points)
Hej enknap

Super idé

mvh
Finn
e-consultic

4 Svar

Enig, en påmindelses funktion ville være glimrende, og ville være med til at skabe lidt mere overblik.

Kh.

MA

Forslag af (260 points)

Hej Enkrap og andre der følger med :)

Jeg kan sagtens forstå, hvad i mener her. Jeg er dog lidt nysgerrig på, hvorfor det notesystem, som allerede findes ikke kan bruges? 

Hvis i er tvivl om, hvad jeg mener, så kan i lige tjekke det ud her. Jeg siger ikke det er en løsning for jer, jeg vil bare gerne have afdækket alt inden jeg arbejder videre med det. Jeg ser frem til at høre fra jer :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Det notesystem der findes kræver at man aktivt skal kontrollere hver kunde, om der er specielle forhold der skal tages hensyn til. Det burde ske automatisk i det øjeblik man opretter en ordre/faktura på den pågældende kunde, at hvis der er specielle forhold man skal huske, så popper der en huskeseddel op. Når man har mange kunder gennem systemet hver dag, er det bestående system for besværligt.
Forslag af (190 points)
Ja, et gult post it -system ville være fint :-)
Hej begge to,

Jeg beklager jeg først vender tilbage nu.

Jeg er enig i, at notesystemet kunne være bedre. Jeg kan ikke love noget for nu, men jeg går lidt og tænker en måde, hvorpå vi kan forbedre brugen af noter. Derfor vil jeg for nu sætte forslaget til 'overvejes'. Det kan være jeg vender tilbage med et par forslag til, hvordan det kunne være. Omvendt kan det også være jeg vender tilbage med mere triste nyheder. Intet er lagt fast endnu, men jeg arbejder lidt videre med noter som et større projekt herinde fra :)

Hej til alle der følger med,

Jeg har kigget lidt på noter i e-conomic.
For nu er det ikke en af punkterne vi arbejder videre med. Der er stadig noget potentiale i noter, så vi kommer til at genbesøge det, men omvendt vil jeg også sige, at det ikke er kommet i de nuværende planer og derfor er 'overvejes' ikke et retvisende tag. 

I skal have tak for at bidrage med jeres tanker. Jeg vil ikke glemme hele sagen omkring noter. Det er noget jeg har med i overvejelserne på den lange bane. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)