Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Login og manglende kassekladder

0
Nogle gang når jeg logger på e-conomic, er flere af min kassekladder syeligt i listen til venstre, men de kommer ikke op når jeg klikker på dem - selvom jeg venter - logger jeg f og på igen, vender de normalt tilbage - det er et relativt nyt fænomæn - er der er forklaring/workaround?
i Spørgsmål » Andet af (2.3k points)

2 Svar

Hej Adrian :)

Det er ikke noget jeg umiddelbart har hørt om. Det siges, at jeg har set kunder, med rigtig mange kladdeposteringer i kassekladden, opleve længere ventetid i forhold til at åbne de enkelte kladder. Jeg vil derfor starte med at spørge om, hvor mange posteringer der ca er i de enkelte kladder?

Når det er sagt, så vil jeg høre hvilken browser du arbejder i og om du har prøvet at slette cookies i denne?

- hvis du er i tvivl om, hvordan du gør det, så må du endelig sige til :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej jesper,

Jeg anvender Mozilla Firefox x64 v. 59.01 under Windows 7 x64 v7601 med alle de seneste opdateringer.  Cookies slettes regelmæssigt (ugentligt). Systemdrevet er altid næste defragmenteret, Jeg har 8GB RAM. Altså, en veldimensioneret og vedligholdt platform i.f.t. e-conomic's behov. :)

Jeg har p.t. 24 x kassekladder - de fleste er tom, men dem der indeholder posteringer har hhv 1,1,6,12,50,46,39,5 posteringer. Det er meget mindre end jeg tidligere har havde stående (da jeg gjorde regnsakbet for 2017 og også tidligere år klar til administrationsbureauet). Mærkeligt nok, er det altid de seneste anvendt kassekladder der nogle gang er langsomt om at åbne (med langsomt forståes, at de ikke åbner, før jeg logger af og på igen - måske 2-3 gang).

Du er velkommen til at kigge ind i min e-conomic for at se om der er noget der minder dig om noget problematisk.
Spørgsmål af (2.3k points)

Hej Adrian,

Jeg beklager jeg først vender tilbage nu. Vores platform er lavet på den måde, at kun får besked om du har vendt tilbage, hvis du kommenterer mit opslag. Det må du meget gerne gøre i fremtiden, så lover jeg at svare hurtigere smiley

Når det er sagt, så er det efterhånden længe siden du påpegede problemet. Har du stadig udfordringer? Hvis ja, så vil jeg meget gerne prøve at få adgang, så vi kan få kigget på det :)