Hej allesammen :)
Først og fremmest vil jeg starte med at sige tak for i har bidraget til at komme med inputs til vores bankafstemning.
Tanken bag dette indlæg har været lidt anderledes end den arbejdsgang vi normalt har, hvor vi fuldstændig lader det være op til jer at skyde gode ideer af. Hele ideen er, at vi i højere grad vil samle sammen til de ting vi kigger på lige nu. Jeg kan ikke garantere, hvad vi vælger at arbejdere videre med, men jeg synes det er super fedt så mange har valgt at bidrage. På baggrund af jeres feedback er det helt sikkert noget vi vil fortsætte med at teste af.
Det jeg gør herfra er, at jeg samler alle inputs og giver vores udviklere en samlet liste med tanker omkring, hvordan I brugere gerne vil have vi udvikler på vores bankafstemning. Jeg vil medtage tidligere indlæg her på forum, så det er ikke kun dette indlæg, der ville være relevant, men da dette er det nyeste indlæg, så vil jeg antage, at disse indlæg er super relevante nu og her. Det kan de ældre indlæg selvfølgelig også være og derfor kommer de også med.
Jeg skal nok komme med opdateringer på, hvad vi kommer til at gøre fremadrettet her på indlægget.
Jeg håber i allesammen får en rigtig god weekend og endnu en gang tak for hjælpen! Det er meget værdsat.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz