Hej Helle og Finn :)
Tak til Finn for at byde ind med et godt svar.
For lige også at komme med et svar herinde fra e-conomic, så har Finn ret. Ofte vil sendt betyde, at modtageren har fået din faktura. Det kan vi dog med garanti ikke sige, da det afhænger af om modtager har sat deres system op til at give et svar retur. Det vil sige i det øjeblik de modtager, så ryger der en besked den anden vej omkring, at fakturaen er modtaget. Hvis ikke de sender denne besked, så kan vi ikke bekræfte de har fået den, men vi kan bekræfte den er sendt.
Jeg plejer at sammenligne sendt-status med at du sender et brev med posten. Når du sender dit brev med posten, så vil du betragte det som 'sendt'. Du kan dog aldrig helt med sikkerhed vide om modtageren har fået det. Det samme princip i e-conomic. Når du trykker send, så har du sendt det afsted og vi bekræfter derfor med 'sendt'. Hvad der sker derfra kan vi ikke se før modtageren har fået det og bekræfter om fakturaen er gået gennem.
Jeg håber mit svar giver mening, ellers er du meget velkommen til at spørge ind :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz