Hej Helge :)
Det er selvfølgelig en god pointe, at kunderne ikke skal kunne se kostprisen. I forhold til at kunne skjule en kolonne, så vil jeg betragte det som en af del af hele den snak, der findes omkring at kunne brugertilpasse kolonner. Det kunne være i forhold til at fjerne eller tilføje brugerspecifikke kolonner.
Det er ikke noget vi på nuværende tidspunkt vil gå ind og ændre og derfor vil jeg i forhold til din præcise forespørgelse afvise at kunne skjule kolonnen.
Jeg ved du har en webshop løsning tilknyttet e-conomic og jeg derfor høre, hvorfor i ikke selv går ind og søger på varen her? Webshop er som udgangspunkt lavet til at kunder eksternt kan gå ind og bestille, men vi har også mange brugere, der udelukkende bruger den internt til at deres medarbejdere bestiller varer på siden. På den måde vil bestillingen automatisk lande i e-conomic som ordre eller faktura og kunden vil aldrig komme ind i selve e-conomic kernen, hvor kostprisen er angivet.
Oven i det, så viser i kunderne i har en webshop med henblik på, at de fremadrettet kan bestille flere varer via denne. I får billede og beskrivelse af varen, som måske også kan hjælpe et evt. salg.
Det er blot tanker omkring, at i kan bruge jeres webshop på denne måde. Jeg håber det giver mening :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz