Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vedhæft samme PDF til flere bilag.

+1
Jeg savner en mulighed for at vedhæfte samme bilag fra indscanning til flere bilag i kassekladder på engang, på samme måde som man kan afkrydse, hvis man ønsker nogle bilag bogført.
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg vil starte med at spørge ind til, hvornår dette kan være relevant?

Grunden til jeg spørger er nemlig, at du sagtens kan vedhæfte samme vedhæftede bilag til flere posteringer. Det eneste der kræves af dette er, at alle posteringer har samme bilagsnummer. I min verden giver det mening, at et vedhæftet bilag hører til et bestemt bilagsnummer. Derfor også mit spørgsmål øverst.

Du skal dog være klar over, at du sagtens kan kopiere et bilag fra indscanning. På den måde kan du kopiere det 1, 2, 3 eller 4 gange. Herefter kan de så vedhæftes enkeltvis, så det kan løses på denne måde.

Jeg håber du er frisk på at uddybe det en smule, så jeg forstår din situation til fulde :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Betalingsservice - forskellige datoer, forskellige bilagsnumre.
mvh
Finn
e-consultic.dk
Hej Finn.

Super god pointe. Her kan jeg godt se det giver mening. Jeg vil dog ud fra en betragtning omkring, at bilaget kan kopieres og herefter vedhæftes ikke gå videre med forslaget. Hvis der er flere situationer eller arbejdsgange, hvor det giver mening, så må i meget gerne uddybe. Indtil videre vil jeg dog mene, at kopi funktionen dækker den lille efterspørgsel, der er efter dette :)