Hej Lene og tak for den uddybende forklaring.
Jeg forstår fint, hvad du mener her, så i første omgang skal du nok slippe for jeg ringer ;-)
Når det er sagt, så lad og kigge på det.
Det du beskriver med bilagsnummer kan jeg sagtens se meningen i, hvis den skal følge typen for 'kun postering'. Hvor det er fakturanummer og leverandørbetaling, der har samme bilagsnummer. Jeg ved ikke helt om jeg er enig i, at ti forskellige betalinger til ti forskellige leverandører skal have samme bilagsnummer, også selvom det er samme fil eller samme leverandør for den sags skyld. Det er noget jeg kan forestille mig vil være forvirrende for mange brugere og derfor vil jeg afvise at gå den vej. Hvis du mener det er fakturaen og betalingen, der skal have samme nummer, så kan jeg godt følge dig. Du må gerne bekræfte om det skaber værdi for dig, så jeg ikke arbejder videre med noget du ikke mener giver mening :)
Næste punkt du beskriver er muligheden for at se likviditetsflow på betalinger. Helt generelt synes jeg er der en masse potentiale i at kigge på bedre visning af likviditet i e-conomic. Her ved jeg vi på den lange bane er ved at kigge på et modul til rapportering, hvor der vil indgå mulighed for at arbejde med likviditet. Fordi vi er på vej i den retning, så vil vi ikke udbygge i en retning omkring at danne bedre overblik på likviditet på nuværende tidspunkt. Heller ikke her selvom det kun er et lille hjørne af hele snakken om likviditet.
I forhold til at kunne se den samlede værdi af et eksportnummer, så vil jeg henvise til, at dette beløb er præcis det du får, når danner filen. Det er var den del jeg forklarede i sidste svar. Jeg er helt med på den ikke viser per dag, men når vi kigger på eksportnummeret, som du ønsker i dette tilfælde, så er det lige præcis den måde du kan se det på.
Jeg er med på det ikke viser per dag, men hvis du vil holde det op i mod eksportnummeret, så kan du se det både når du klikker dem af inden eksport, i vinduet ved eksport og ved at klikke dem af efter eksport. Der må jeg være ærlig at sige, at jeg føler det er ret nemt at få vist. Du har en fair pointe i, at man selvfølgelig skal klikke dem af, men det vil for nu være løsningen.
Jeg håber mit lidt lange svar giver mening, ellers er meget velkommen til at kommentere eller stille spørgsmål.
Rigtig god weekend :)