Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Faktura mail som obligatorisk felt.

0
Det ville være fedt om man kunne vælge at faktura mailadressen under kunder var et obligatorisk felt (eventuelt kun så længe der ikke også er tastet et EAN nummer).

Vi oplever temmelig tit at vores sælgere glemmer at få en fakturamail ud af kunden når de opretter nye kunder – det resulterer i en masse bøvl og ekstraarbejde når fakturaen skal sendes. Hvis man var tvunget til at indtaste en fakturamail ved oprettelse af kunden, så kunne dette undgås.
i Forslag » Andet af (3.4k points)

1 Svar

Hej Helge :)

Det er altid en evig vurdering af, hvad skal være obligatorisk og hvad skal ikke. Det er ikke alle der arbejder med mail eller EAN. Jeg er klar over langt de fleste bruger dette, men vi har også brugere, som har butikker eller lignende, hvor faktura gives direkte ved køb eller bestilling. Disse nøjes måske med at styre det hele via kassekladden og kundefaktura. Derfor kan vi ikke gøre disse felter obligatoriske i forhold til hinanden.

Man kan selvfølgelig lave det valgfrit, men jeg må også bare erkende, at dette ikke er noget vi gør på andre felter og lige præcis denne problemstillingen er ikke noget vi har hørt til før. Hvis vi har, så er det i så lille et omfang, at det ikke er nok til vi gå efter denne implementering.

Jeg vil derfor afvise, at vi arbejder videre med dette og sætte sagen til implementeres.

Du må på trods af dette have en rigtig god weekend alligevel :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Fair nok...

Go' weekend til dig også...:-)