Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Note vises på vareleverandørbestilling ? Ja tak

0
Hvis man laver en note på en kunde, vises et blåt felt (indeholdende noten) ved brevhovedet, når man opretter en ordre/faktura på denne kunde.

Kunne godt tænke mig, at samme funktion gjorde sig gældende, når man opretter en note for en vareleverandør. Altså at denne vises, når man opretter en bestilling.

En note kunne f.eks indeholde gebyrinfo, fragtgrænser, leveringsbetingelser mm for den enkelte leverandør, hvilket jo ville gøre det tidssparende samt økonomisk besparende, hvis man blot lige kunne klikke på noten, for at kende disse info.

Med venlig hilsen

Lyngby Teknik A/S
i Forslag » Andet af (240 points)

2 Svar

Hej Peter :)

Jeg er enig i, at dette ville være en fordel. Specielt når nu vi har det på kundesiden. Jeg vil med det samme sige, at dette ikke er noget vi har hørt fra ret mange brugere og derfor kan jeg ikke sige noget om, hvordan prioriteringen af dette vil være fra vores udviklere. Jeg synes dog at lighed i programmet er værd at fokusere på og derfor vil jeg se på mulighederne for dette. For du nu vil jeg sætte forslaget som overvejes.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Peter, 

Det er noget tid siden jeg valgte at sætte dit forslag som overvejes, hvilket ikke er helt retvisende. Jeg er ved at kigge på alle de gode forslag vi har liggende som 'overvejes'. Tanken med den liste er, at den afspejle de forslag, som vi kigger på at få planlagt og efterfølgende implementeret.
Vi har mange gode forslag liggende der og vi kan ikke nå at lave dem alle sammen. Derfor vil vi fokusere på de forslag med den største efterspørgsel. Dit forslag er ikke en af dem med mest opmærksomhed og derfor vil jeg afvise at vi arbejder videre med det.

Du skal dog have tak for at byde ind med dine tanker. Hop endelig ind på 'overvejes' og stem på de forslag du er enig, så er der større chance for vi kigger på dem :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)