Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hvordan søge på leveringssteder

+1
Hvorfor kan man ikke søge på leveringssteder hos en kunde?
Jeg tænker på, så man let og hurtigt kan se den sidste regning, leveringsstedet fik? I stedet for må vi kigge alle regningerne igennem hos en kunde for at finde et bestemt leveringssted.
i Spørgsmål » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej Ivy :)

For at svare på spørgsmålet om, hvorfor du ikke kan søge på dette, så skyldes det, at det ikke har været tænkt ind fra start og der efterfølgende ikke rigtig har været efterspørgsel efter dette.

Fordi efterspørgslen ikke har været ret stor, så er det heller ikke noget vi vil kigge på at udbedre på nuværende tidspunkt.

Jeg har dog en løsning du kan bruge til at få det resultat du ønsker. Du kan nemlig trække alle faktura ud i excel, så de indeholder dato, kunde og leveringssted. På den måde vil du kunne filtrere excel til hurtigt at vise det du ønsker.

Du gør det ved at gå ind under alle indstillinger -> eksporter data -> sæt prik i download lister enkeltvis -> rul ned i bunden og tryk på send.

Herefter vil der komme en liste frem med muligheder for, hvad du kan eksportere. Der skal du eksportere den, der hedder faktura.csv -> i den fil kan så filtrere den specifikke kunde frem og evt sortere på dato eller leveringssted. Så kan du lige se, hvornår du har leveret sidst til et bestemt sted.

Jeg håber min forklaring giver mening, ellers må du endelig sige til :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)