forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Hvordan søge på leveringssteder

+1
Hvorfor kan man ikke søge på leveringssteder hos en kunde?
Jeg tænker på, så man let og hurtigt kan se den sidste regning, leveringsstedet fik? I stedet for må vi kigge alle regningerne igennem hos en kunde for at finde et bestemt leveringssted.
spurgt 2 Feb, 2018 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Ivy Jacobsen (130 points)

1 Svar

Hej Ivy :)

For at svare på spørgsmålet om, hvorfor du ikke kan søge på dette, så skyldes det, at det ikke har været tænkt ind fra start og der efterfølgende ikke rigtig har været efterspørgsel efter dette.

Fordi efterspørgslen ikke har været ret stor, så er det heller ikke noget vi vil kigge på at udbedre på nuværende tidspunkt.

Jeg har dog en løsning du kan bruge til at få det resultat du ønsker. Du kan nemlig trække alle faktura ud i excel, så de indeholder dato, kunde og leveringssted. På den måde vil du kunne filtrere excel til hurtigt at vise det du ønsker.

Du gør det ved at gå ind under alle indstillinger -> eksporter data -> sæt prik i download lister enkeltvis -> rul ned i bunden og tryk på send.

Herefter vil der komme en liste frem med muligheder for, hvad du kan eksportere. Der skal du eksportere den, der hedder faktura.csv -> i den fil kan så filtrere den specifikke kunde frem og evt sortere på dato eller leveringssted. Så kan du lige se, hvornår du har leveret sidst til et bestemt sted.

Jeg håber min forklaring giver mening, ellers må du endelig sige til :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 5 Feb, 2018 Spørgsmål af Jesper Mieritz (87,250 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”