Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Send kontoudtog direkte fra kundekontokort

0
Når man kigger på en kundes åbne posteringer, kunne det sommetider være en god genvej, at kunne sende et kontoudtog med disse poster til kunden, ved et direkte klik på en knap.
i Forslag » Andet af (1.1k points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

For at være helt sikker på at forstå hele omfanget, så vil jeg høre, hvorfor dette skulle være bedre at end at sende et kontoudtog fra rapporten eller fra menuen under kunder?

Jeg spørger for at være sikker på, at jeg kan forstå tanken bag at have det flere steder :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Årsagen er at jeg har bemærket behovet flere gange, hvor jeg typisk åbner kundekontokortet for at afstemme beløb, eller se hvad der er af betalinger og udeståender.

Så for ikke at skulle gå helt over i et andet skærmbillede, fremsøge kunden med korrekt valuta og datointerval etc. kunne man evt. bare have en 1-klik "send kontoudtog med alle åbne poster til kunden" knap.

I den del af vores workflow der går ud på at håndtere og afstemme debitorkonti, ville det spare meget tid og en HELT masse musseklik.
Hej igen og tak for dit svar.
Jeg kan sagtens forstå din tankegang omkring, at det ville være nemmere. Jeg køber argumentet omkring, at du afstemmer dine kunder derinde fra og derfor gerne vil kunne sende derfra.

Omvendt vil jeg sige, at det er lille forbedring i forhold til andre og mere kritiske forslag vi har. Jeg erkender, at det er et godt forslag og derfor vil jeg heller ikke afvise forslaget for altid. Jeg vil lægge det i vores idebank, hvor vi gemmer ideer til fremtiden, men omvendt vil det også betyde, at jeg for nu vil sætte forslaget som implementeres ikke, da vi ikke vil gå nærmere ind i denne sag på nuværende tidspunkt.

Du skal have tak for at følge op og komme med en forklaring :)