forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Send kontoudtog direkte fra kundekontokort

0
Når man kigger på en kundes åbne posteringer, kunne det sommetider være en god genvej, at kunne sende et kontoudtog med disse poster til kunden, ved et direkte klik på en knap.
spurgt 24 Jan, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af qabi (1,090 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

For at være helt sikker på at forstå hele omfanget, så vil jeg høre, hvorfor dette skulle være bedre at end at sende et kontoudtog fra rapporten eller fra menuen under kunder?

Jeg spørger for at være sikker på, at jeg kan forstå tanken bag at have det flere steder :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 8 Feb, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (85,410 points)
Årsagen er at jeg har bemærket behovet flere gange, hvor jeg typisk åbner kundekontokortet for at afstemme beløb, eller se hvad der er af betalinger og udeståender.

Så for ikke at skulle gå helt over i et andet skærmbillede, fremsøge kunden med korrekt valuta og datointerval etc. kunne man evt. bare have en 1-klik "send kontoudtog med alle åbne poster til kunden" knap.

I den del af vores workflow der går ud på at håndtere og afstemme debitorkonti, ville det spare meget tid og en HELT masse musseklik.
Hej igen og tak for dit svar.
Jeg kan sagtens forstå din tankegang omkring, at det ville være nemmere. Jeg køber argumentet omkring, at du afstemmer dine kunder derinde fra og derfor gerne vil kunne sende derfra.

Omvendt vil jeg sige, at det er lille forbedring i forhold til andre og mere kritiske forslag vi har. Jeg erkender, at det er et godt forslag og derfor vil jeg heller ikke afvise forslaget for altid. Jeg vil lægge det i vores idebank, hvor vi gemmer ideer til fremtiden, men omvendt vil det også betyde, at jeg for nu vil sætte forslaget som implementeres ikke, da vi ikke vil gå nærmere ind i denne sag på nuværende tidspunkt.

Du skal have tak for at følge op og komme med en forklaring :)
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”