forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

udvidet selvangivelse guide

0

Hej, 

Hvor finder jeg en guide, hvor jeg kan output de rigtige felter fra e-conomic, som jeg skal bruge til at indberette udvidet selvangivelse ? 

Jeg ved dinero laver noget lign. har e-conomic noget lign. eller bare en basic guide ?

Dette er hovedindlæg for følgende indlæg:

21314

spurgt 18 Jan i Forslag » e-conomic generelt af nils12 (120 points)

1 Svar

Hej og tak for din forespørgsel.

I forhold til at danne en selvangivelse, så ville det være rigtig smart, hvis vi kunne fortælle mere konkret, hvilke felter du skal benytte.

Som tingene er lige nu, så er det noget vi overlader til bogholdere eller revisorer. De vil kunne kunne hjælpe dig med, hvordan du laver disse. Det vil være en løsning nu og her. Du kan også prøve at kigge på pwc's guide til, hvordan du kan lave den her: https://www.pwc.dk/da/artikler/2016/11/tjeklisten-til-selvangivelsen-2016-selskaber.html

Jeg ved ikke om den kan hjælpe dig, men det er da et forsøg værd.

På lange bane vil jeg dog gerne prøve at arbejde lidt videre med dit forslag. Det kunne helt sikkert være smart at gøre et eller andet. Det kunne være funktionalitet i applikationen, eller en guide, der fortæller, hvor du skal kigge.

Jeg kan ikke love dig noget konkret endnu, men jeg vil gerne prøve at arbejde videre med dit forslag herinde.

Jeg sætter for nu til 'overvejes'.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 5 Feb Forslag af Jesper Mieritz (60,580 points)
i gang× 4
løst× 105
besvaret× 258
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.