Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




udvidet selvangivelse guide

0

Hej, 

Hvor finder jeg en guide, hvor jeg kan output de rigtige felter fra e-conomic, som jeg skal bruge til at indberette udvidet selvangivelse ? 

 

Jeg ved dinero laver noget lign. har e-conomic noget lign. eller bare en basic guide ?

 

Dette er hovedindlæg for følgende indlæg:

21314

 

i Forslag » Andet af (120 points)
Hej Nils12

Tillad mig at henvise til letregnskab.dk.

Det er lidt langhåret, men opfylder dine ønsker.

mvh
Finn
e-consultic.dk

2 Svar

Hej og tak for din forespørgsel.

I forhold til at danne en selvangivelse, så ville det være rigtig smart, hvis vi kunne fortælle mere konkret, hvilke felter du skal benytte.

Som tingene er lige nu, så er det noget vi overlader til bogholdere eller revisorer. De vil kunne kunne hjælpe dig med, hvordan du laver disse. Det vil være en løsning nu og her. Du kan også prøve at kigge på pwc's guide til, hvordan du kan lave den her: https://www.pwc.dk/da/artikler/2016/11/tjeklisten-til-selvangivelsen-2016-selskaber.html

Jeg ved ikke om den kan hjælpe dig, men det er da et forsøg værd.

På lange bane vil jeg dog gerne prøve at arbejde lidt videre med dit forslag. Det kunne helt sikkert være smart at gøre et eller andet. Det kunne være funktionalitet i applikationen, eller en guide, der fortæller, hvor du skal kigge.

Jeg kan ikke love dig noget konkret endnu, men jeg vil gerne prøve at arbejde videre med dit forslag herinde.

Jeg sætter for nu til 'overvejes'.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen, 

Det er efterhånden lidt siden jeg tog forslag med videre og jeg må ærlig omkring, at vi ikke er kommet videre og vi heller ikke kommer til at gøre det i den nærmeste fremtid. Vi har på listen i 'overvejes' en masse andre gode forslag. De har fået en del mere opmærksomhed fra andre brugere og derfor vil vi arbejde videre med nogle af de mest efterspurgte fra den liste. Det betyder, at jeg denne omgang vil afvise at vi kigger nærmere på dit forslag. 
Du er meget velkommen til at hoppe ind på listen og bakke op omkrig de forslag, som ligger derinde ved at give dem en stemme op. 

Mange tak for dit bidrag. Det er meget værdsat selvom det ikke blev til dit forslag vi kigger på.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)