Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




udvidet selvangivelse

0
Jeg kan se, andre systemer har ’vi udfylder udvidet selvsangivelse’ funktion, og det ville være rart med et minimum af vejledning. Bare som to ting: hvor finder man tallene til regnskabsoplysninger, rubrik 302-329, og er der et sted, hvor lønudgifter hører til?

Det ville være rart at have forhåndstjekket selv, før man tager en snak med revisoren, så man er klædt ordentligt på.

Jeg vil meget gerne have en mail med en kort vejledning i dette meget snart, så det hele kan være klar til afleveringsfristen.
lukket som en kopi af: udvidet selvangivelse guide
i Forslag » Andet af (140 points)
lukket af 🔒

2 Svar

Hej og tak for du ville skrive herinde på vores forum.smiley

 

Som udgangspunkt er selvangivelser noget vi overlader til revisorer.

Jeg kan dog sagtens følge dig i, at det ville være rart at være klædt godt på. Derfor har jeg fundet denne guide i selvangivelse fra pwc:

http://www.pwc.dk/da/artikler/2016/11/tjeklisten-til-selvangivelsen-2016-selskaber.html   

 

Jeg er ikke helt klar over om den indeholder de oplysninger du søger, men det kan være et bud på at hjælpe dig her og nu.

 

I forhold til din forespørgsel, så vil jeg høre om du ikke vil uddybe lidt, hvordan du ønsker, at denne ’vi udfylder udvidet selvangivelse’-funktion skal fungere og hvad den skal indeholde?

Jeg kan godt se, at det er i forhold til rubrik 302-329 og noget med løn, men jeg er ikke helt klar over, hvordan du tænker det skal fungere i e-conomic og hvordan det skal vises. Derfor ville det være helt perfekt, hvis du kunne uddybe lidt.

 

Jeg ser frem til at høre fra dig yes


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen :)

 

Jeg kan se du ikke er vendt tilbage på mit svar.

Hvis der er noget, som ikke giver mening for dig, eller der skulle være andet, så må du meget gerne sige til.

Jeg er nemlig ikke helt klar over, hvordan du dit forslag evt. skal kunne behandles i e-conomic.

Hvis du har tid og lyst til at følge op og uddybe det lidt, så er du meget velkommen til at gøre det.

Hvis ikke, så gør jeg ikke mere herfra, da jeg helst vil forstå dig fuldt ud inden jeg går videre med det.

 

Rigtig god dag smiley

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)