Hej Åse :)
En gang i mellem må man jo indrømme, hvis man har taget fejl, og det er tilfældet her. Det er muligt at tilpasse kolonnen, så den ikke optræder ens på de to sider.
Måden du gør det på er ved at gå ind under salg -> opsætning -> design og layout -> skabeloner -> faktura (layout).
Herinde kan du redigere i den opsætning et layout her.
Layoutet er lavet på den måde, at du har en side 1 og en side 2. Side 2 er altid den sidste side, hvor side 1 egentligt er alle sider frem til den sidste. Så hvis der er 5 sider vil side 1 være side 1,2,3 og 4, hvor side 2 så er side 5.
Jeg håber den lidt kringlede forklaring giver mening :)
Grunden til at jeg forklarer dette er, at du kan adskille kolonnen på 'side 1' og 'side 2'.
Måden du gør det på er ved at klikke på elementet for kolonnen på side 1 og skifte placeringen til 'første'. Se billedet her:
Det samme kan du gøre for elementer på side og vælge det skal være 'sidste'.
Nu er elementet delt op i to på hver sin side og kan derfor behandles forskelligt.
Måden du trækker det længere ned på siden er ved at redigere i højden, h(mm). Du skal gøre tallet højere. Du kan prøve dig lidt frem ved at øge tallet og trykke ok, så vil du se den grå boks bliver trukket længere ned på siden.
Jeg håber min lidt kringlede forklaring giver mening. Hvis der skulle være spørgsmål til noget af det, så skyder du selvfølgelig bare løs. Det vigtigste er dog at understrege, at det er muligt at udnytte denne plads bedre :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz