Hej Helge, Helle og Erik :)
Først og fremmest vil jeg rose jer alle sammen for at byde og hjælpe hinanden. I min verden er det præcis derfor vi har et åbent forum. Det er en fornøjelse at se!
Når det er sagt, så lad os kigge på problemstillingen. Jeg kan godt se, hvad jeres udfordring er og min umiddelbare løsning ville være den Helle præsenterede med excel, men jeg er da enig, at hver gang vi skal i excel for at se specifikke detaljer, så er det fordi programmet ikke kan præsentere det efter hensigten.
Derfor vil jeg rette mig mod Eriks løsning. Jeg er nemlig helt enig i, at den måde vi viser, hvilke valuta man skal arbejde med i betalinger simpelthen er for lidt informativ. Det er uoverskueligt og tager for lang tid at finde sine betalinger.
Vi er lige nu i gang med at finde på en løsning, hvor man i højere grad kan se, hvilke valuta, der findes betalinger på. Hvordan det helt præcist ender er ikke bestemt endnu. Her vil jeg dog kaste bolden tilbage til jer og høre om i har gode bud på, hvordan vi kan præsentere det, så det først og fremmest bliver nemmere at finde sine betalinger, men samtidigt kan løse jeres udfordring med forfaldsdato. Jeg håber i er friske på at byde ind.
Hvis den del med betalinger slet ikke kan fungere, så må i selvfølgelig sige til, men jeg læser det som om, at denne kan bruges, hvis vi tilpasser den.
Jeg ser frem til at høre fra jer :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz