Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vores ref på tilbuds- og ordreoversigt

+1
Hej

Det vil være meget brugbart for alle der har et salgsteam med daglig opfølgning at man inde på oversigterne kan se hvem der er vores ref på et tilbud eller en ordre. På den måde kan man med det samme se hvilken sælger der er ansvarlig og tage fat i personen i stedet for at skulle åbne det enkelte tilbud eller ordre.
En lille ændring, men en meget hurtigere arbejdsgang for alle dem i hverdagen der følger op på medarbejderes tilbud og ordrer.
i Forslag » Andet af (130 points)
lukket af 🔒

2 Svar

Hej Torben og tak for komme med inputs til vores program

Jeg kan sagtens se, at vores ref er vigtigt i en arbejdsgang, hvor man har flere sælgere i systemet.

Udfordringen her er, at oversigten allerede har rigtig mange kolonner, der skal kunne tages stilling til. Dette er specielt for kunder med tillægsmoduler til grundpakken af e-conomic. Hvis vi introducerede den kolonne ville det være for alle brugere og derfor er umiddelbart ikke plads til en ekstra. Hvis denne skulle med, så man skulle fjerne nogle andre kolonner. Her er jeg ikke se, hvilken kolonne man skal kunne undvære. Jeg vil derfor afvise forslaget i første omgang. Hvis vi oplever, at der er større efterspørgsel efter denne kolonne frem for de andre, så vil vi tage en revurdering af sagen, men for nu vil vi beholde de nuværende.

Jeg vil dog henvise til, at du kan bruge øvrig ref eller overskrift til at også at skrive fx initialerne på jeres sælgere ind. Jeg er klar over det ikke er den perfekte løsning, men måske en brugbar løsning.

Hvis det giver jer udfordringer i forhold til layoutet og de felter i taster i, så kan layoutet sagtens tilpasses. Det er ikke den del, der skal stoppe her.

Jeg håber det giver lidt forståelse for, hvorfor dit forslag bliver afvist, selvom det nok ikke var det svar du håbende på.

Rigtig god dagsmiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Dette vil være en særdeles nyttig funktion for os også – måske man i stedet for at have det stående i en kolonne, så havde en filterfunktion, hvor man kun så tilbud/ordre/fakturaer baseret på en given reference.
Eller måske man skal overveje om det rent faktisk er nødvendigt også at ha’ kundenummer stående, når man nu alligevel har kundenavnet – på den måde kan man måske frigive den fornødne plads…

Noget helt andet der er en stor mangel i tilbud/ordre/faktura oversigten er en sum – det ville f.eks. være MEGET brugbart at kunne se hvad ens åbne ordre egentligt er værd…
Hej Helge

Super fedt du også byder ind. En filterfunktion vil jo komme rundt om problemet med kolonneplads. Det er noget jeg har vendt med vores udviklere før, men der er ikke rigtig sket noget, så jeg vil prøve at tage sagen op igen.

I forhold til den del med oversigt, så har vi allerede en sag på dette, hvor vi har planer om bedre at kunne synliggøre det totale beløb man har i ordre, så det er noget vi kigger på herinde :)
Hej Torben :)

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at det nu er muligt at søge vores ref. frem i sin ordreoversigt.

Du skal gå op under forstørrelsesglasset med det blå plus i. Det er lige ved siden af søgefeltet. Hvis du søger på vores ref., så vil kun den valgte reference komme frem.

Du kan også søge vores ref. frem under salg -> arkiv.

Hvis du har nogle spørgsmål, så siger du bare til, ellers håber jeg det noget du kan få gavn af.

Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)