Hej Torben og tak for komme med inputs til vores program
Jeg kan sagtens se, at vores ref er vigtigt i en arbejdsgang, hvor man har flere sælgere i systemet.
Udfordringen her er, at oversigten allerede har rigtig mange kolonner, der skal kunne tages stilling til. Dette er specielt for kunder med tillægsmoduler til grundpakken af e-conomic. Hvis vi introducerede den kolonne ville det være for alle brugere og derfor er umiddelbart ikke plads til en ekstra. Hvis denne skulle med, så man skulle fjerne nogle andre kolonner. Her er jeg ikke se, hvilken kolonne man skal kunne undvære. Jeg vil derfor afvise forslaget i første omgang. Hvis vi oplever, at der er større efterspørgsel efter denne kolonne frem for de andre, så vil vi tage en revurdering af sagen, men for nu vil vi beholde de nuværende.
Jeg vil dog henvise til, at du kan bruge øvrig ref eller overskrift til at også at skrive fx initialerne på jeres sælgere ind. Jeg er klar over det ikke er den perfekte løsning, men måske en brugbar løsning.
Hvis det giver jer udfordringer i forhold til layoutet og de felter i taster i, så kan layoutet sagtens tilpasses. Det er ikke den del, der skal stoppe her.
Jeg håber det giver lidt forståelse for, hvorfor dit forslag bliver afvist, selvom det nok ikke var det svar du håbende på.
Rigtig god dag
Med venlig hilsen Jesper Mieritz