forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Alle lagerreguleringsbilag bør kunne findes frem

+1
Laver man en lagerregulering der giver en finans-mæssig difference dannes automatsik et bilag fx 600001

Laver man en lagerregulering/lagerflyt som ikke giver en finans-mæssig difference så dannes der også et bilag fx 600002 som vises på skærmen - men dette bilagsnummer kan ikke senere fremfindes

Man kan derfor ikke senere se hvad der er reguleret og flyttet mellem lokationer mv - bilaget "mangler" simpelthen i e-conomic efterfølgende - der opstår et hul i den automatisk oprettede bilagsnummerserie

Det bør kunne findes frem igen i et arkiv ligesom leverandørfakturaer mv

René Arpe

It-konsulent

spurgt 19 Dec, 2017 i Forslag » Lager af Rene.Arpe (17,300 points)
lukket 4 Jan, 2018 af Jesper Mieritz

1 Svar

Hej René :)

Jeg er meget enig i det du skriver her. Det er helt sikkert vigtigt at kunne følge med i sin bilagsnummerserie. Det er uanset om det har finansiel betydning eller ej.

Det er et forslag vi også førhen har fået. Blandt andet på dette indlæg.

I forhold til sagen, så har status herinde ikke ændret sig. Jeg vil fortsat arbejde med sagen, men så længe vores udviklere ikke har lagermodulet med på deres road map, så tør jeg ikke love, hvornår de vil kigge på det.
Det skal siges, at de tager opgaver ind udover deres roap map, men det er en løbende proces. Her er dette forslag helt sikkert noget, der kan komme med, men tidspunktet er ikke til at sige pt.
Derfor vil jeg lukke dette indlæg med henvisning til det andet.

Hvis der sker noget nyt i sagen, så skal jeg nok opdatere indlægget.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 4 Jan, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (86,410 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”