Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Alle lagerreguleringsbilag bør kunne findes frem

+1
Laver man en lagerregulering der giver en finans-mæssig difference dannes automatsik et bilag fx 600001

Laver man en lagerregulering/lagerflyt som ikke giver en finans-mæssig difference så dannes der også et bilag fx 600002 som vises på skærmen - men dette bilagsnummer kan ikke senere fremfindes

Man kan derfor ikke senere se hvad der er reguleret og flyttet mellem lokationer mv - bilaget "mangler" simpelthen i e-conomic efterfølgende - der opstår et hul i den automatisk oprettede bilagsnummerserie

 
Det bør kunne findes frem igen i et arkiv ligesom leverandørfakturaer mv

René Arpe It-konsulent
i Forslag » Lagerstyring af (17.3k points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej René :)

Jeg er meget enig i det du skriver her. Det er helt sikkert vigtigt at kunne følge med i sin bilagsnummerserie. Det er uanset om det har finansiel betydning eller ej.

Det er et forslag vi også førhen har fået. Blandt andet på dette indlæg.

I forhold til sagen, så har status herinde ikke ændret sig. Jeg vil fortsat arbejde med sagen, men så længe vores udviklere ikke har lagermodulet med på deres road map, så tør jeg ikke love, hvornår de vil kigge på det.
Det skal siges, at de tager opgaver ind udover deres roap map, men det er en løbende proces. Her er dette forslag helt sikkert noget, der kan komme med, men tidspunktet er ikke til at sige pt.
Derfor vil jeg lukke dette indlæg med henvisning til det andet.

Hvis der sker noget nyt i sagen, så skal jeg nok opdatere indlægget.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)